CLEARBLUE EARLY HJÄLP
Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..
Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..
Vart har du köpt testet? Jag beställde mitt från apotea. Känns inte som man blev klokare men tror mitt är defekt o säkerligen negativt :(
Anonym (heej)
Jag köpte det på apoteket, jag är super förvirrad har du tagit mer test? När är din bim?
Har inte tagit mer test , väntar nog o ser om mensen kommer.. blir så besviken på negativa eller ?defekta? tester ;)
Jag vet inte riktigt men tror de är på söndag! Men ska vi räkna dessa test som negativa alltså? Ska du ta nytt imorgon?:)
Oj då förstår jag din förvirring.. har tagit så många tester genom sista tiden som visat spök för mig så har lite smått tappat hoppet för gravtest :/
Spännande, jag håller alla tummar o tår jag kan för ett glädjande besked imorgonbitti :) ska uppdatera dig när jag tar test :) ha en fin kväll.
Tog du något test idag? :)
Negativt. Men ingen mens i sikte. ????
Hur går de för dig?
[quote=81397827][quote-nick]cNtt skrev 2021-09-26 09:35:27 följande:[/quote-nick]Samma här.
Med första barnet testade jag på BIM fick starkt plus.
Med barn 2 plussade jag på BIM-4 också klart plus.
Graviditet nr 3, plussade jag också starkt någon dag efter bim (dock blev de ingen bebis)
Så jag har också gett upp nu. Jag är inte gravid :(
När ska du testa nummer 2? På bim?[/
Vi jobbar på barn nr 3 nu, har två pojkar sen innan, kan ju va olika från grav till grav när man plussar så ja hoppas lite fortfarande :)
Ja tar testet om inte mensen dykt upp på tisdag , tar det på onsdag morgon isf om inte tempen dyker innan för då känns de kört..
Vi har också två pojkar och sugen på en 3a. Eller mest jag som är sugen ???? min man skulle nöja sig med dom vi har! Jag med så klart men du förstår!
Min temp är fortfarande hög??? 37.5 bim igår! Fattar ingenting
Ja det gör jag :) och den brukar inte va såhär hög. Nästan känt mig påverkad. När brukar din temp sjunka? Innan mens eller under?
Hur går det för dig? Har det dykt upp någon mens än? Min temp ligger stadigt ännu o har bim imorgon :)
Mens imorse. Men känns helt okej. Har ju två friska barn så man är inte lika ivrig denna gång :)
Jag HOPPAS du får ditt plus. När testar du? Återkom!!!
Åh! Jag väntar med spänning. Hur länge har ni försökt att bli gravida?
Detta var första försöket, så därför tog jag det med en nypa salt. Första barnet tog 8 månader och andra barnet gick på första. Så konstigt. Hur var det för dig med dina första? Har du testat än??
Åh du är så duktig som håller dig. Jag hoppas hoppas hoppas! Hör av dig
Nu kom mensen :( tur ja inte tog test ..
Men NEEEEJ. Vad synd. Jag trodde verkligen på ett plus!
Hur mår du?
Ska vi fortsätta följas åt???