Inlägg från: Anonym (Heej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heej)

CLEARBLUE EARLY HJÄLP

Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..

• Anonym (Heej)

Vart har du köpt testet? Jag beställde mitt från apotea. Känns inte som man blev klokare men tror mitt är defekt o säkerligen negativt :(

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-24 19:22:25 följande:

Anonym (heej)

Jag köpte det på apoteket, jag är super förvirrad har du tagit mer test? När är din bim?

Okej, jag förstår känslan , svinjobbigt.. jag har bim på tisdag nästa vecka. Dudå? :)
  • Anonym (Heej)

Har inte tagit mer test , väntar nog o ser om mensen kommer.. blir så besviken på negativa eller ?defekta? tester ;)

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-24 19:27:54 följande:

Jag vet inte riktigt men tror de är på söndag! Men ska vi räkna dessa test som negativa alltså? Ska du ta nytt imorgon?:)

På ett sätt tycker ja de är konstigt att de samlas färg i rutan som annars ska vara färglös vid negativt test så nånstans lever ju hoppet även om magkänslan säger att det är negativt (iaf på mitt) ditt var ju iallafall åt rätt håll haha ;)

Tror inte ja tar nått nytt imorgon, väntar nog. Känner mig smågravid ändå, haft molvärk ända sedan äl, värk i ljumskar, huvudvärk o svullna slemhinnor o sugen på lakrits :)

Ska du ta test imorgon? Uppdatera mig isåfall hur det såg ut då :)
  • Anonym (Heej)

Oj då förstår jag din förvirring.. har tagit så många tester genom sista tiden som visat spök för mig så har lite smått tappat hoppet för gravtest :/

Spännande, jag håller alla tummar o tår jag kan för ett glädjande besked imorgonbitti :) ska uppdatera dig när jag tar test :) ha en fin kväll.

• Anonym (Heej)

Tog du något test idag? :)

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-26 09:19:28 följande:

Negativt. Men ingen mens i sikte. ????

Hur går de för dig?

Okej då finns ju hoppet kvar :) ingen mens här bim-2 o tempen är stabil o jämn fortfarande.. åkte o köpte 2 cb nyss med ?+? men det va negativt. Har ett sånt kvar som ja tänkte spara om inte mensen dyker upp. Min senaste graviditet plussade jag på äl+9. Idag är jag på äl+10 eller 11. Så hoppet börjar dala lite :(
  • Anonym (Heej)

[quote=81397827][quote-nick]cNtt skrev 2021-09-26 09:35:27 följande:[/quote-nick]Samma här.

Med första barnet testade jag på BIM fick starkt plus.

Med barn 2 plussade jag på BIM-4 också klart plus.

Graviditet nr 3, plussade jag också starkt någon dag efter bim (dock blev de ingen bebis)

Så jag har också gett upp nu. Jag är inte gravid :(

När ska du testa nummer 2? På bim?[/

Vi jobbar på barn nr 3 nu, har två pojkar sen innan, kan ju va olika från grav till grav när man plussar så ja hoppas lite fortfarande :)

Ja tar testet om inte mensen dykt upp på tisdag , tar det på onsdag morgon isf om inte tempen dyker innan för då känns de kört..

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-26 10:33:08 följande:

Vi har också två pojkar och sugen på en 3a. Eller mest jag som är sugen ???? min man skulle nöja sig med dom vi har! Jag med så klart men du förstår!

Min temp är fortfarande hög??? 37.5 bim igår! Fattar ingenting

Förstår dig precis :)

Hoppas mensen lyser med sin frånvaro för oss båda. Använder du Natural Cycles när du tempar? :)
  • Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-26 11:05:14 följande:

Ja det gör jag :) och den brukar inte va såhär hög. Nästan känt mig påverkad. När brukar din temp sjunka? Innan mens eller under?

Hoppas den förblir hög :) de är lite olika, ibland i mitten av mensen o ibland 2-3 dagar innan, men den hoppar inte upp o ner nu som den brukar. Den ligger väldigt jämt så nånting annorlunda känns de som de är :)
  • Anonym (Heej)

Hur går det för dig? Har det dykt upp någon mens än? Min temp ligger stadigt ännu o har bim imorgon :)

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-27 08:18:53 följande:

Mens imorse. Men känns helt okej. Har ju två friska barn så man är inte lika ivrig denna gång :)

Jag HOPPAS du får ditt plus. När testar du? Återkom!!!

Ne precis hade ju känts jobbigare om man väntade första :)

Hoppas det med, molvärken hänger i både långt ner i magen o ljumskar.. tempen steg lite idag. Jag testar nog tidigast på onsdag, men är såååå nyfiken! Fick ömma bröst igår, brukar få det direkt efter äl annars så blev lite pass att de kom två dagar innan mens. Kanske är mens på g eller ett litet frö som orsakar, de märks. Återkommer här när jag testat :)
  • Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-27 10:57:19 följande:

Åh! Jag väntar med spänning. Hur länge har ni försökt att bli gravida?

9 mån nu med tredje .. nidå? :)
  • Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-28 08:11:20 följande:

Detta var första försöket, så därför tog jag det med en nypa salt. Första barnet tog 8 månader och andra barnet gick på första. Så konstigt. Hur var det för dig med dina första? Har du testat än??

Okej, tänk att det kan va så olika från gång till gång.

Min första va inte planerad så de tog sig ?direkt? andra kämpa vi med i säkert 1&1/2 år..

nej inte testat än haha, tempen ligger stadigt ännu (bim idag), får se om tempen sjunker imorgon (jättenervöst o tempa nu på morgonen) livrädd för att den ska sjunka..

testar imorgon tidigast tänkte jag.
  • Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-28 19:12:22 följande:

Åh du är så duktig som håller dig. Jag hoppas hoppas hoppas! Hör av dig

När jag tempa förut så sjönk tempen från 36,71 (igår) till 36,51 (idag) under coverline dessutom .. så vet inte om jag ska ta test? Tror mensen kommer komma idag :((
  • Anonym (Heej)

Nu kom mensen :( tur ja inte tog test ..

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-29 10:18:27 följande:

Men NEEEEJ. Vad synd. Jag trodde verkligen på ett plus!

Hur mår du?

Ska vi fortsätta följas åt???

Ja det var synd men nya tag :)

Jaa det skulle va roligt ! Så gärna :)
Svar på tråden CLEARBLUE EARLY HJÄLP