• cNtt

CLEARBLUE EARLY HJÄLP

Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte

Förvirrad

Snälla hjälp!

• Svar på tråden CLEARBLUE EARLY HJÄLP
  • cNtt

Bilden blev dålig så lägga in en till bild

• Anonym (Heej)

Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..

• Anonym (Lisa)
    cNtt skrev 2021-09-24 18:54:01 följande:

Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte

Förvirrad

Snälla hjälp!

SKulle säga att testet är negativt. Blir ofta spök/torkstreck på cb early. 
  • Anonym (Heej)

Vart har du köpt testet? Jag beställde mitt från apotea. Känns inte som man blev klokare men tror mitt är defekt o säkerligen negativt :(

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Heej) skrev 2021-09-24 19:15:25 följande:

Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..

Negativt tyvärr. Behöver dock inte betyda att du är gravid men att det är för tidigt för ett test att kunna avläsa.
  • cNtt

Anonym (heej)

Jag köpte det på apoteket, jag är super förvirrad har du tagit mer test? När är din bim?

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-24 19:22:25 följande:

Anonym (heej)

Jag köpte det på apoteket, jag är super förvirrad har du tagit mer test? När är din bim?

Okej, jag förstår känslan , svinjobbigt.. jag har bim på tisdag nästa vecka. Dudå? :)
  • Anonym (Heej)

Har inte tagit mer test , väntar nog o ser om mensen kommer.. blir så besviken på negativa eller ?defekta? tester ;)

• cNtt

Jag vet inte riktigt men tror de är på söndag! Men ska vi räkna dessa test som negativa alltså? Ska du ta nytt imorgon?:)

Svar på tråden CLEARBLUE EARLY HJÄLP