CLEARBLUE EARLY HJÄLP
Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte
Förvirrad
Snälla hjälp!
Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte
Förvirrad
Snälla hjälp!
Bilden blev dålig så lägga in en till bild
Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..
Förvirrad
Snälla hjälp!
Vart har du köpt testet? Jag beställde mitt från apotea. Känns inte som man blev klokare men tror mitt är defekt o säkerligen negativt :(
Jag fick också ett knepigt test med CB early imorse. Fick ett blått (vågrätt) streck längst ner i stora rutan , fattar ingenting ..
Anonym (heej)
Jag köpte det på apoteket, jag är super förvirrad har du tagit mer test? När är din bim?
Anonym (heej)
Jag köpte det på apoteket, jag är super förvirrad har du tagit mer test? När är din bim?
Har inte tagit mer test , väntar nog o ser om mensen kommer.. blir så besviken på negativa eller ?defekta? tester ;)
Jag vet inte riktigt men tror de är på söndag! Men ska vi räkna dessa test som negativa alltså? Ska du ta nytt imorgon?:)