• cNtt

CLEARBLUE EARLY HJÄLP

Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte

Förvirrad

Snälla hjälp!

• Svar på tråden CLEARBLUE EARLY HJÄLP
  • Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-26 10:33:08 följande:

Vi har också två pojkar och sugen på en 3a. Eller mest jag som är sugen ???? min man skulle nöja sig med dom vi har! Jag med så klart men du förstår!

Min temp är fortfarande hög??? 37.5 bim igår! Fattar ingenting

Förstår dig precis :)

Hoppas mensen lyser med sin frånvaro för oss båda. Använder du Natural Cycles när du tempar? :)
  • cNtt

Ja det gör jag :) och den brukar inte va såhär hög. Nästan känt mig påverkad. När brukar din temp sjunka? Innan mens eller under?

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-26 11:05:14 följande:

Ja det gör jag :) och den brukar inte va såhär hög. Nästan känt mig påverkad. När brukar din temp sjunka? Innan mens eller under?

Hoppas den förblir hög :) de är lite olika, ibland i mitten av mensen o ibland 2-3 dagar innan, men den hoppar inte upp o ner nu som den brukar. Den ligger väldigt jämt så nånting annorlunda känns de som de är :)
  • Anonym (Heej)

Hur går det för dig? Har det dykt upp någon mens än? Min temp ligger stadigt ännu o har bim imorgon :)

• cNtt

Mens imorse. Men känns helt okej. Har ju två friska barn så man är inte lika ivrig denna gång :)

Jag HOPPAS du får ditt plus. När testar du? Återkom!!!

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-27 08:18:53 följande:

Mens imorse. Men känns helt okej. Har ju två friska barn så man är inte lika ivrig denna gång :)

Jag HOPPAS du får ditt plus. När testar du? Återkom!!!

Ne precis hade ju känts jobbigare om man väntade första :)

Hoppas det med, molvärken hänger i både långt ner i magen o ljumskar.. tempen steg lite idag. Jag testar nog tidigast på onsdag, men är såååå nyfiken! Fick ömma bröst igår, brukar få det direkt efter äl annars så blev lite pass att de kom två dagar innan mens. Kanske är mens på g eller ett litet frö som orsakar, de märks. Återkommer här när jag testat :)
  • cNtt

Åh! Jag väntar med spänning. Hur länge har ni försökt att bli gravida?

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-27 10:57:19 följande:

Åh! Jag väntar med spänning. Hur länge har ni försökt att bli gravida?

9 mån nu med tredje .. nidå? :)
  • cNtt

Detta var första försöket, så därför tog jag det med en nypa salt. Första barnet tog 8 månader och andra barnet gick på första. Så konstigt. Hur var det för dig med dina första? Har du testat än??

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-28 08:11:20 följande:

Detta var första försöket, så därför tog jag det med en nypa salt. Första barnet tog 8 månader och andra barnet gick på första. Så konstigt. Hur var det för dig med dina första? Har du testat än??

Okej, tänk att det kan va så olika från gång till gång.

Min första va inte planerad så de tog sig ?direkt? andra kämpa vi med i säkert 1&1/2 år..

nej inte testat än haha, tempen ligger stadigt ännu (bim idag), får se om tempen sjunker imorgon (jättenervöst o tempa nu på morgonen) livrädd för att den ska sjunka..

testar imorgon tidigast tänkte jag.
  • cNtt

Åh du är så duktig som håller dig. Jag hoppas hoppas hoppas! Hör av dig

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-28 19:12:22 följande:

Åh du är så duktig som håller dig. Jag hoppas hoppas hoppas! Hör av dig

När jag tempa förut så sjönk tempen från 36,71 (igår) till 36,51 (idag) under coverline dessutom .. så vet inte om jag ska ta test? Tror mensen kommer komma idag :((
  • Anonym (Heej)

Nu kom mensen :( tur ja inte tog test ..

• cNtt

Men NEEEEJ. Vad synd. Jag trodde verkligen på ett plus!

Hur mår du?

Ska vi fortsätta följas åt???

• Anonym (Heej)
    cNtt skrev 2021-09-29 10:18:27 följande:

Men NEEEEJ. Vad synd. Jag trodde verkligen på ett plus!

Hur mår du?

Ska vi fortsätta följas åt???

Ja det var synd men nya tag :)

Jaa det skulle va roligt ! Så gärna :)
Svar på tråden CLEARBLUE EARLY HJÄLP