CLEARBLUE EARLY HJÄLP
Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte
Förvirrad
Snälla hjälp!
Hej. Jag är så kluven och förstår inte. Är de något som fått ett sådant här test förut? Jag är jätte
Förvirrad
Snälla hjälp!
Vi har också två pojkar och sugen på en 3a. Eller mest jag som är sugen ???? min man skulle nöja sig med dom vi har! Jag med så klart men du förstår!
Min temp är fortfarande hög??? 37.5 bim igår! Fattar ingenting
Ja det gör jag :) och den brukar inte va såhär hög. Nästan känt mig påverkad. När brukar din temp sjunka? Innan mens eller under?
Ja det gör jag :) och den brukar inte va såhär hög. Nästan känt mig påverkad. När brukar din temp sjunka? Innan mens eller under?
Hur går det för dig? Har det dykt upp någon mens än? Min temp ligger stadigt ännu o har bim imorgon :)
Mens imorse. Men känns helt okej. Har ju två friska barn så man är inte lika ivrig denna gång :)
Jag HOPPAS du får ditt plus. När testar du? Återkom!!!
Mens imorse. Men känns helt okej. Har ju två friska barn så man är inte lika ivrig denna gång :)
Jag HOPPAS du får ditt plus. När testar du? Återkom!!!
Åh! Jag väntar med spänning. Hur länge har ni försökt att bli gravida?
Åh! Jag väntar med spänning. Hur länge har ni försökt att bli gravida?
Detta var första försöket, så därför tog jag det med en nypa salt. Första barnet tog 8 månader och andra barnet gick på första. Så konstigt. Hur var det för dig med dina första? Har du testat än??
Detta var första försöket, så därför tog jag det med en nypa salt. Första barnet tog 8 månader och andra barnet gick på första. Så konstigt. Hur var det för dig med dina första? Har du testat än??
Åh du är så duktig som håller dig. Jag hoppas hoppas hoppas! Hör av dig
Åh du är så duktig som håller dig. Jag hoppas hoppas hoppas! Hör av dig
Nu kom mensen :( tur ja inte tog test ..
Men NEEEEJ. Vad synd. Jag trodde verkligen på ett plus!
Hur mår du?
Ska vi fortsätta följas åt???
Men NEEEEJ. Vad synd. Jag trodde verkligen på ett plus!
Hur mår du?
Ska vi fortsätta följas åt???