Inlägg från: Anonym (Aldrig igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aldrig igen)

Skraj efter botox behandling! HJÄLP!

Jag har gjort botox i pannan och gör det aldrig igen då hela mitt ansikte ändrade utseende. Ögonbrynen höjdes och ändrade form vilket ändrade hela mitt ansiktsuttryck. Det kändes obehagligt att pannan var så stel.

Men jag hade aldrig ont som du beskriver så det skulle jag uppsöka en läkare för om det inte ger med sig. Gällande att brynen ändrat form kan hon som utförde botoxen justera antar jag. Det var inget jag fick veta tyvärr utan till mig sa de att det ger med sig allteftersom, men det gav inte ned sig förrän botoxen släppte. Ändå gjorde jag detta på ett välkänd på Östermalm i Stockholm.m

• Anonym (Aldrig igen)
    Aka01 skrev 2021-09-23 23:13:49 följande:

Tack för era lugnande svar! ????????

Anonym (aldrig igen) - Exakt så som du skriver känner jag! hela mitt ansikte har också ändrat utseende och då ögonbrynen också och jag tycker också att det är otroligt obehagligt med en sån stel panna. När ungefär började det bli bättre för dig? Ditt förändrade utseende? Var det när all botox gått ur helt eller blev det bättre efter några veckor? jag mår dåligt när jag ser mig i spegel. jag känner inte igen mig själv. jag ser otroligt bred ut över panna och bryn och jag ser elak och arg ut.

Det avtog allteftersom botoxen släppte men minns inte hur lång tid det tog, men några veckor i alla fall. Bra att du får korrigera, som jag fattat det är det vanligt att det behöver göras. Tyvärr sa de inte det till mig på kliniken där jag gjorde det och ändå var det på ett välkänt ställe.
Svar på tråden Skraj efter botox behandling! HJÄLP!