sofgal skrev 2021-10-19 19:06:04 följande:
Hur går det för er alla? :)
Jag har nyligen blivit av med min hemska kramp i ryggen som gjorde mig totalt sömnlös. Nu har jag inga mer symptom än lite ömma bröst, lite trött men framförallt hungrig! :D
Var på inskrivning hos BM i torsdags, gjorde även cellprov då och fick reda på att mina slemhinnor är jäääättte sköra. Jag blödde som en tok när hon tog provet, vilket var lite skönt att veta då jag veckan innan fick en blödning och idag fick jag också en som var större än den innan.
Jag försöker verkligen inte att oroa mig innan det verkligen blir en rejäl blödning. Dom jag haft har varit rätt små, blodblandad flytning liksom - inget i toaletten eller på trosskyddet.
Är i vecka 8 och då jag valt att inte göra KUB känns det ju som en evighet att vänta tills jag märker att magen växer och så, allt man vill är att veta att det är bra där inne med den lilla. Så mycket känslor man hinner känna på en dag va?
Håller tummarna för oss alla att det ska gå bra. Mot vecka 12+ flickor! :)<3
Skönt att det gett med sig. Känner knappt något symtom. Lite illamående vid hunger och lite känningar mot foglossning och just idag en hemsk trötthet.
Skönt att du fick veta att du har sköra slemhinnor så du kan vara beredd. Då känns det kanske lugnare om det väl kommer lite blod. Ja gud vad tiden går sakta framåt. Vill bara spola lite. Känna rörelser skulle vara riktigt skönt. Men förhoppningsvis går det vägen. Jag tänker att utgången blir ju densamma oavsett om man gör ultraljud eller inte.