BF juni 2022
Skönt för dig! Jag förlorade precis mitt jobb men jag måste söka nytt för att få några pengar. Får de om det är någon som vill anställa en som är snart halvvägs gravid. Har inte några enorma förhoppningar!
Skönt för dig! Jag förlorade precis mitt jobb men jag måste söka nytt för att få några pengar. Får de om det är någon som vill anställa en som är snart halvvägs gravid. Har inte några enorma förhoppningar!
Förstår hur du känner. Jag ska jobba med munskydd sista dagarna här och hoppas på att det räcker.. Kan du inte jobba hemifrån, åtminstone en tid då? Ja det känns som att typ alla kommer att drabbas och jag vill verkligen inte...
Ja jag lyssnade på den idag och blev så rädd för att jag inte är vaccinerad.
jag förlorade ett barn i april förra året och blev gravid igen o augusti. samma vecka skulle jag tagit min andra dos men vågade inte pga rädd för missfall och sen har jag Inte vågat eftersom allt ser så bra ut med bebisen nu.
hittar ingen info om biverkningar på gravida som tagit vaccin.
Senaste veckan har jag sakta börjat bli mer o mer säker på att jag känner bebis. Det är sällan o oftast bara ett litet sprattel o sen inget mer, så varit svårt att känna sig trygg i att det är bebisen. Men nu på morgonen låg jag i sängen, fortfarande okissad, m handen på livmodern och fick en liten knuff. Bara en o sen inget mer, men kan inte varit något annat än bebisen. ????? På torsdag är det rul, hoppas innerligt det blir en enbart positiv upplevelse denna gång!
Jag fick tid för uppföljning av rul då lillan var lite liten men mådde toppen. Alla organ var som dom skulle. Så ska dit igen på tisdag och kolla tillväxt och sen har vi ett till Ultraljud måndagen efter. Tack och lov att maken får följa med.
Jag kan lätt stressa upp mig så bra att han är med. Men lilla damen var mer vild än tam igår. Helt galen.