Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

JAG KAN INTE SLÄPPA HONOM - Jag är besatt

Kan du länka till dina tidigare trådar?

Var det du som startade en tråd om att du var kär i en kille du gått i samma klass som i barndomen?

• Anonym (O)
    Anonym (Jag har förstått nu att jag är besatt/galen) skrev 2021-09-18 18:55:54 följande:
    Ja, ignroera det som inte har överhuvudtaget inträffat. Han och jag har inte ens haft sexuell närhet.

Det är alltså en kille som jag blev enormt intresserad av som senare ledde till kraftiga känslor och därefter det ''sjukliga''-stadiet. Förnekelsen över att jag är besatt varit stor.
    Anonym (O) skrev 2021-09-18 14:53:27 följande:

Kan du länka till dina tidigare trådar?

Var det du som startade en tråd om att du var kär i en kille du gått i samma klass som i barndomen?

Kanske gör det senare. Jag kan först förklara här:

De trådar jag har skapat har handlat om hur jag skulle kunna förföra honom, få hjälp med att analysera honom och hjälp med att förstå vad han menad med olika blickar m.m och ibland trådar där jag skrivit av mig för att någon annan tjej hann före och begärt om hjälp hur jag skall få honom ''tillbaks'' m.m.

Många respons har varit om att han inte är intresserad av mig och att jag bör lämna stackars killen ifred.
    Ah, då förstår jag vem du är.
Svar på tråden JAG KAN INTE SLÄPPA HONOM - Jag är besatt