Nyligen haft MA/MA - försöka igen
Hej tjejer,
Har inte varit inne och skrivit på ett tag. Spännande att läsa allt ni skrivit sedan sist. Jag ligger ju lite efter er.
Jag minns inte hur långt jag uppdaterade er, hade ju rester kvar och fick cytotec en andra gång och det blödde jättelite efter det så jag var så himla orolig att behöva skrapa, men läkaren tyckte allt var ute ändå. Men fick fortfarande svagt streck på grav-test vid undersökningen och även några dagar efter. Det var i söndags. Nu har jag fått ömma bröst i onsdags som blivit mer och ner ömma för varje dag. Idag jättesvagt rosa på trosskyddet. Funderar på om det slank igenom en ägglossning medan jag fortfarande blödde och hade hcg i kroppen och att det är mens på g.
Har ni fått några såna symtom nu efter missfallet? Aldrig någonsin haft spottings förut men kroppen kanske är ur balans pga missfallet :)
Jag hade äl nu i helgen och det kändes som bara den! Fick positivt test i fredags och det molade i magen typ hela dagen, och i lördags så smärtade det brutalt i höger äggstock under typ 15 min. Har aldrig någonsin känt av äl tidigare. Har dessutom haft mensvärk under båda mina mens jag haft efter ma och har aldrig haft det förut. Så jo, känns verkligen som kroppen är ur balans efter missfallet.