Nyligen haft MA/MA - försöka igen
Ja de är positivt :) streckena är lika starka. Så är så lättad att kroppen är normal igen. Får hoppas man blir gravid.
Ja de är positivt :) streckena är lika starka. Så är så lättad att kroppen är normal igen. Får hoppas man blir gravid.
De enda typiska är att killen är på pokerkväll så hoppas han kan prestera senare. Sen jobbar jag hela helgen och hans familj kommer imorgon på besök. Så vi får se hur det går :p
Fick till förrgår och imorse. Tog ältest idag och det är negativt nu. Så hoppas att det håller.
Så spännande. Då måste det vara på gång :)
Har du tagit tester innan cd12? Kan ju vara att du redan har haft ägglossning. Har du haft mens efter missfallet?
Kör man varannan dag så missar man den inte. Men förstår verkligen att man vill veta. Slipper sex stressen med att måste köra varannan dag minst för tänk om man inte har sex på just den dagen och de visar sig vara ägglossning. Då blir man bara besviken på sig själv .
Spännande. Du får hålla mig uppdaterad. Själv sitter jag och undrar om jag ska testa mig tidigt denna gången. Brukar vara duktig att hålla mig. Men har en bra ursäkt denna gång; jag snusar, och vill hellre veta tidigt om jag är gravid. Slutade omgående sist men då har man varit gravid 1 vecka.
Kring 29/10. Menar jag har 14 dagar lutealfas men är inte säker. Men hade nog ägglossning i fredags och testet graviditetskollen kunde kan ta 7 dagar innan BIM. Så tänkte på fredag kan jag testa mig.
Skulle också testa mig på morgonen :)
100% säker att det är positivt, men osäker på svagheten. Tänker att det är analkande tidigt missfall? Testar igen imorrn bitti helt enkelt.
Jag är inte alltid så positiv själv. Idag har jag haft känning + lite smärta i livmodern. Så tror inte det gick denna gång. Fast nu när jag tänker efter kan det ha varit lite extremt lite blod på papperet när jag torkade mig. Hade lite bråttom så tänkte inte mer på det. Kan vara i syne också. Tar nog ett test till helgen oavsett tänker jag.