DomkallarmigS skrev 2021-10-21 17:19:51 följande:
Jahopp, blev ett mycket svagt streck idag också. Jag har lite molvärk till och från idag, så man funderar ju på om det är bra eller dåligt haha. Det är i mitten och inte på sidorna så tolkar det inte som äl-känningar (vilket jag inte heller brukar ha). Har haft en del vita flytningar hela veckan vilket jag heller aldrig brukar ha. Enda gången jag haft mycket flytningar är när jag faktiskt var gravid. Har aldrig märkt flytningar i samband med äl. Men samtidigt så tänker jag att det är klart det inte är gravidsymtom haha... Hade jag äl tidigt denna cykel så borde symtom inte redan märkas liksom. Man övertänker minsta lilla. Håller med om att man lägger märke till saker som man säkert inte gjorde förut bara för man känner så mycket.
Hur har du känt idag? Spänd inför test i morgon? :D
Jag har märkt jag har olika flytning beroende på vars jag är i cyklus men är inte någon expert. Märker inte direkt heller av ägglossningsflytningar heller tycker jag, lite mer glidit när kan torkar sig men inte något mycket, vilket är tråkigt. Idag har jag inte känt något. Förutom har jag haft typ värk under snippan xD men tvivlar det är symtom. Får se om jag gör test imorgon eller på lördag. Det är ändå tidigt och magkänsla säger jag inte är gravid. Men den hade jag förra månaden och va det. Håller på och velar hur jag ska göra.