Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?
Jag är inte särskilt intresserad av ett traditionellt förhållande praktiskt och logistiskt.
Men om jag mot förmodan skulle interagera med en annan människa vill jag att det ska vara av samma skäl, intensitet och samma typ av passion som man väljer varandra för något exklusivt och långvarigt.
Det ska vara en "total och genuin närvaro" och ett intellektuellt känslomässigt engagemang, baserat på en stark kemi och vänskap, där man är tillgängliga för varandra även om man inte vill dela vardagen, bo ihop och planera varje minut tillsammans.
Jag vill t ex ha mitt eget boende,och att formen ska vara mer som att dejta än nöter ner varandra och uppdagar fel och brister. Ändå ska man finnas för varandra på ett naturligt sätt om än inte så kravfyllt sätt.
Det där med enbart sex tror jag är osunt och bryter ner människor i längden och en omöjlighet för mig eftersom jag inte kan dela upp mig själv i enheter. Jag behöver en allomfattande romantisk interaktion med någon som är innerligt intresserad av mig som person.