Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?
Tidigare i livet så trodde jag att jag skulle kunna leva ett liv utan sex, men det hänger nog på vem man delar livet med.
Har en särbo som jag verkligen älskar över allt annat och jag är galet kåt på honom hela tiden och skulle vilja ha sex flera gånger om dagen med honom, medans han tappat sin sexlust helt...
Detta tär något galet på mig som jag faktiskt inte trodde var möjligt. Jag tvivlar verkligen inte på att han inte älskar mig eller så, så att det skulle vara orsaken till hans tappade sexlust. Vet att de mediciner han äter gör att man tappar sexlusten och jag har försökt tala om det för honom och bett honom att ta den diskussionen med sin sjukvårdskontakt, men det verkar inte bekomma honom att vi inte har sex.
Jag har i flera månader funderat på att lämna honom, men jag älskar verkligen honom och han är det bästa som hänt mig och när vi tidigare hade sex så var det bästa sexet jag någonsin haft. Jag vill tillbaka dit...
Har tidigare testat kk, men eftersom jag saknar vänner blir det så satans ensamt, så jag vill ha ett förhållande OCH sex!