Inlägg från: Anonym (NN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (NN)

Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?

Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 13:12:31 följande:

Samma här och jag är i en sån situation i skrivande stund. Haft en nära relation med en kille i 4 månaders tid nu men känslan är inte detsamma längre. Han skriver inte som förr och verkar så ointresserad.

Har frågat vad han vill och att han ska vara ärlig om det inte passar längre men tror han är den där typen som inte vågar avsluta saker för att inte framstå som den dumma. Därför är det bättre för honom att bara försöka få mig att tröttna på honom.

Nej, nu kommer jag aldrig vilja träffa någon för det blir alltid såhär efter 3-4 månader. Känns bara som man är en jävla knulldocka för att tillfredsställa dessa mäns behov tills dom hittar ett nytt offer.

Har personligen stött på tjejer/kvinnor som håller på precis så här också. Och då snackar jag 30+ och välutbildade som borde veta hur man för sig dejtingmässigt vid det här laget, men icke.
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 13:25:40 följande:

Ja, det är så jävla tråkigt att man inte kan vara ärlig och vem fan orkar hålla på med någon man ändå inte är intresserad av? Denna man jag träffar är ju tyvärr (får jag väl säga) 30+ och därför såg jag en chans till nått moget och seriöst men icke.

Ja, ålder är ingen garanti för nånting längre än gråa hår. Många är också väldigt konflikträdda och då blir det så här. Känns som det blivit mycket värre sista åren.

Ni hann aldrig komma in på exklusivitet efter 3-4 månader?
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 13:41:06 följande:

Jo, jag trodde väl det när vi båda nämnde att vi var sugna på annat preventivmedel än kondom. Har krånglat som fan med spiral senaste veckorna som tillslut skickade mig till akuten för att ta ut den och fick en smaskig magkatarr på det. Nu tar jag p-piller men känns som allt detta är förgäves.

Hur länge har velandet och det ökande ointresset pågått? Inte så att han håller på att bänka dig?
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 18:58:47 följande:

Ca 3 veckor, vet inte riktigt. Vad menas med bänka?

Kanske nån i hans ögon mer intressant tjej eller ex som dykt upp på sistone? Genom att inte formellt avsluta med dig så håller han fortfarande dörren öppen om det skulle gå dåligt med den nya tjejen, dvs han håller dig på (avbytar)bänken så länge. Tjejer gör det här också men oklart med vilken framgång.
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 20:56:59 följande:

Och där fick jag lite mer vilja till att avsluta mitt liv här och nu. Orkar fan inte mer hjärtekross.

Behöver inte betyda att det är det som håller på hända, men kan vara bra att få veta hur han vill göra. Kom ihåg, du har inte gjort nåt fel här. Tycker du kommer fram som en toppentjej, bara en tidsfråga innan en bra kille snappar upp dig.
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 21:18:53 följande:

Tack, det var fint sagt av dig <3

Nått är lurt, jag är ju inte dum i huvet lixom. Men jag stannar typ kvar för att jag vill höra det från honom. Att det är han som vill avsluta det och då vill jag att han står för det!

Lycka till hur det än går! Får gärna uppdatera här senare om du vill.
Svar på tråden Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?