• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • FtS70

Finns inga fördelar med förändringarna. Många gånger har ju idoler som hängt löst kommit tillbaka starkare, men nu får ingen den varningen. Och vem röstar under veckan?

• Nandez

Jag håller verkligen med dig. Jag undrar också vem som röstar. 

• Johannus
    Nandez skrev 2021-10-10 20:16:05 följande:
    Jag håller verkligen med dig. Jag undrar också vem som röstar. 
    Det är nog hela släkten till dem som är på Idol plus deras vänner. Tycker även att jag sett skymtar om vilka som får sjunga på fredag och vilken låt och det är inte kul att det spoilas att den och den kommer att sjunga det och det.....Det ska vara tyst fram till utröstningen vem som får framträda och vilken låt det blir. Nämner inget om vilka jag läst om.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-12 21:11:49 följande:
    Det är nog hela släkten till dem som är på Idol plus deras vänner. Tycker även att jag sett skymtar om vilka som får sjunga på fredag och vilken låt och det är inte kul att det spoilas att den och den kommer att sjunga det och det.....Det ska vara tyst fram till utröstningen vem som får framträda och vilken låt det blir. Nämner inget om vilka jag läst om.
    Det tycker jag med
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-14 21:20:13 följande:
    I morgon är det dags igen smile1.gif
    Japp jag hoppas att Birkir och Annika går vidare och ja så klart Erik-Elias....Och så hoppas jag att Fredde blir lite mjukare på sättet.
  • FtS70

Finns det någon info på nätet om vad veckans tema är och vilka låtar idolerna - eventuellt - skall sjunga?

• Nandez
    Johannus skrev 2021-10-14 22:26:37 följande:
    Japp jag hoppas att Birkir och Annika går vidare och ja så klart Erik-Elias....Och så hoppas jag att Fredde blir lite mjukare på sättet.
    Ja, hoppas att Annika och Birkir går vidare
  • Nandez
    FtS70 skrev 2021-10-15 10:09:33 följande:
    Finns det någon info på nätet om vad veckans tema är och vilka låtar idolerna - eventuellt - skall sjunga?
    Har inte hittat något om temat
Svar på tråden Idol 2021