• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-08 20:30:12 följande:
    Ja, med obehag
    Nej inte för mig.......Jag gillar inte Lales låtar, men som Erik-Elias gjorde den så var det vackert.....Men vi gillar olikahelt ok.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-08 20:32:02 följande:
    Nej inte för mig.......Jag gillar inte Lales låtar, men som Erik-Elias gjorde den så var det vackert.....Men vi gillar olikahelt ok.
    Jag tror att Erik-Elias slutar som Caspar i en Maxreklam
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-08 20:33:49 följande:
    Jag tror att Erik-Elias slutar som Caspar i en Maxreklam
    Nja där håller jag inte med......Eller hoppas i alla fal inte att så blir fallet. Framtiden får visa.......Många som vunnit Idol har också försvunnit efter Idol.......
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-08 20:36:15 följande:
    Nja där håller jag inte med......Eller hoppas i alla fal inte att så blir fallet. Framtiden får visa.......Många som vunnit Idol har också försvunnit efter Idol.......
    Absolut

Daut ok inte mer
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-08 20:36:15 följande:
    Det hänger på att man kan skriva egen musik som är bra
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-08 20:38:01 följande:
    Det hänger på att man kan skriva egen musik som är bra
    Kan vara möjligt att dem måste kunna skriva egna låtar, men dem som är med i idol är det fler som inte skriver sina egna låtar utan kör andras för att kanske i framtiden kunna börja skriva sina egna låtar.....vet inte, men tror.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-08 20:43:43 följande:
    Kan vara möjligt att dem måste kunna skriva egna låtar, men dem som är med i idol är det fler som inte skriver sina egna låtar utan kör andras för att kanske i framtiden kunna börja skriva sina egna låtar.....vet inte, men tror.
    Dom det har gått bäst för är de som skrivit egen musik, man kommer inte långt på att sjunga covers
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-08 20:45:57 följande:
    Åh, Darin smile1.gif
    Heller ingen jag lyssnat massor på, men ok duktig.
Svar på tråden Idol 2021