Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Idol 2021

Johannus skrev 2021-11-26 20:39:33 följande:

Jag har nog aldrig gråtit så mycket åt Idol för deltagarna som jag nu grät för Pers 10 år på Idol.....Tårarna rinner...Per är en underbar människa och gör ett bra jobb.

Eller hur!
    Det var så himla fint.

Jag väntar på att min son ska komma förbi och hämta en sak och så sitter jag här och gråter! Haha, till Idol... 
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:50:17 följande:
    Hoppas din son förstår att mamma kan känna känslor även om det är på tv.....Man kan gråta av glädje och av sorg. När något är såå fint att man bara känner att tårarna rinner....Kram
    Han tycker att jag är lite känslig.  Fast det är jag eg inte, men detta rörde mig verkligen!
    Kram tillbaka
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:54:05 följande:
    Jag har verkligen blivit hård/kall  av livet, men jag kan vara känslosam som nu i kväll så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Hade velat gå och hålla om Per.
    Jo, livet har satt sina spår- Men det utvecklar jag inte för alla att läsa. Glad
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 21:09:06 följande:
    Har aldrig sett mannen Fredrik sjöng för eller hört låten han sjöng.....men det vara bra.
    Jag lyssnade på originalen strax innan, Fredrik gjorde den SÅ bra. Går han inte vidare så vetekatten om jag orkar fortsätta att se.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 21:15:53 följande:
    Det är lite osäkert vilka som går vidare...Alla gör bra i från sig......Egentligen hur många Svenskar är intresserade av Country...(jag är det absolut), men resten av Svenskarna?????

Så länge Birkir går vidare så kollar jag.....Gillar både Birkir och Fredrik sångmässigt.
    Väldigt osäkert.
    Jag har ändrat mig däremot, final Fredrik - Birkir.

Jag är inte mycket för country  egentligen men gillar Fredrik mest ändå. 
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 21:26:34 följande:

Återigen kom tårarna när Birkir sjöng......Men fattar inte vad han sa om sina två mammor och två pappor.....Följer inte media så fattar nada.

Det la jag ingen energi på faktiskt. Men pappan var fin. Glad

Jag tror att det står mellan Annika och Fredrik ikväll, dessvärre. Synd man måste vänta så länge bara... Mumbo Jumbo? Nej, jag tror jag somnar.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 22:31:04 följande:

Caspar gillade jag i början förra året, men sen blev han för självsäker och flängig så nä .......Men ok han sjunger nu i årets Idol så då har det väl gått bra för han.

Caspar var jättebra ikväll, jag ska kolla på hans uppträdande igen. Så bra.

Nu är jag rädd att det är adjöss för Fredrik... SÅ tråkigt om det blir så. Han valde en låt som betyder mycket för hans vän men den var nog för... jag vet inte vad jag ska säga, för att det skulle gå in hos dem/oss som röstar.
Svar på tråden Idol 2021