Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Idol 2021

Johannus skrev 2021-11-19 21:36:09 följande:
    Idag är jag ledig som assistent och mormor så jag behöver inte diska, och göra det en assistent gör. Dock har jag varit och gjort lite i alla fall....
    Behövde inte heller diska, det var mest för att poängtera hur trist jag tycker att Mumbo Jumbo är.Flört

Skönt med en ledig dag!
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 22:01:59 följande:
    Jag kan aldrig koppla av trots att jag är ledig en dag (alltid på hel spänn)...Är man mormor/assistent och bor i samma hus så går det inte att koppla av.
    Jag förstår det.
    Beundrar dig som orkar.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 22:03:21 följande:
    Ser att jag skriver Birkan....Menar Birkir...
    Förstod det. Glad
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 22:22:48 följande:

Nu blir det spännande och se vilka 2 som åker ut.

Dem jag tror åker är Erik-Elias och Sunny......Magkänslan säger det.

Sunny tror jag också. Kanske Erik Elias, det är ändå på något vis de rätta. Även om de också är bra.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 18:21:13 följande:

Bra att röstningen har gått tillbaka till det gamla vad jag förstått så ska röstningen ske efter att dem sjungit alla deltagarna.

Verkligen!

Nu håller jag alla tummar för att Fredrik blir kvar denna vecka också.
  • BeautifulLiz

Jacqline gjorde låten bra, men jag gillar varken Adele eller låten... så det blir lite så det skaver ändå.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:15:59 följande:
    Håller med dig där...Jag vet inte vem Adele är och jag kände inte låten så jag känner nä inte i final, men annars var det en fin uppvisning.
    Adele är en väldigt stor och berömd artist, men jag tycker att hon råmar som en ko. Flört

Hade tänkt lyssna på originallåtarna innan programmet men jag hann inte. Eller hann gjorde jag väl om jag prioriterat annorlunda. 
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:20:52 följande:
    Råmar som en koDrömmer Skrattande ok jag kanske borde lyssna en låt med henne.
    Ja, gör det! Tungan ute
    Johannus skrev 2021-11-26 20:21:49 följande:

Jag tycker det blir för mycket med Anis eller vad han heter......Per klarar sitt jobb själv.

Håller med.
Svar på tråden Idol 2021