Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Synd att Annika fick en  låt som inte matchar henne, hon är ju så duktig men detta gillade jag inte .

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:20:50 följande:

Juryn gillade dem i alla fall 

Håller med om att hon kunde sjungit med Jöback istället. Det hade varit bättre.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:31:48 följande:

Sunny har en låt och en person bredvid sig som jag inte känner ingen.....Inget bra tycker jag.

Kaliffa är med i Hoffmaestro (stavning?) men låten var lite ... "man har hört den förr".
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:37:46 följande:
    Kaliffa ja ...Första gången jag sett han var i Master Chef (kändis) i år Annars har jag aldrig hört han tidigare inte senare heller förrän i kväll.......Vad är Hoffmaestro för nåt??? Jag är så gammal så jag vet inget .
    Hoffmeastro är en grupp, googla dem. Jag tror nog du skulle gilla dem, oavsett ålder.
    Jag  är inte heller purung. (58år.)
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:46:16 följande:
    Sak kolla senare ....Glad.....Jag gillar all slags musik, men mest gillar jag dansband....Jag har fyllt 65 År i våras.
    Inte så jättemycket äldre än mig då. Flört

Ja, gör det.  Dansband är inget för mig, mer än enstaka låtar som liksom fastnat.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:56:22 följande:
    Jag lyssnar på Pop. Rock, ballader, filmmusik, vissa Opera, Kramgoalåtar......Det jag inte lyssnar på är Rege, Tecno och skränande musik.....kan inte nämna någon artist med det jag menar mer är Kizz.
    Jag gillar mycket och brett, även Kiss. 
    Sweet var mina stora idoler i ungdomen.

Gillar både meloiöst och tungt. Utom dansband då. Förutom just mina undantag, som är så fina att jag kan gråta. Men jag lyssnar sällan på dem just av den anledningen.
Svar på tråden Idol 2021