BF maj 2022
Hallå gänget!
Hoppar in här då jag plussade under morgonen! Första graviditeten för min del och har BF 7/5.
Kan fortfarande inte fatta vad som har hänt!
Hallå gänget!
Hoppar in här då jag plussade under morgonen! Första graviditeten för min del och har BF 7/5.
Kan fortfarande inte fatta vad som har hänt!
Åh vad kul!! Vilken dag plussade du? :D
Är det någon av er som känner några symptom?
Jag har sovit dåligt om nätterna för att jag har behövt gå upp och kissa sjuttioelva gånger, och har lite sura uppstötningar (som jag aldrig har haft tidigare). Men det är också allt
Kul att vi är flera som väntar första!
Någon som har tips på en bra graviditetsapp förresten?
Jag gillar preglife för podden och filmklippen som finns i appen och att man kan skriva in kurvor för sig själv och även för barnet sen när det är fött :)
Preggers är lite mysigt för att den jämför barnets storlek med en frukt/grönsak varje ny vecka så det kan också vara roligt.
OviaPregnancy kan man få flera jämförelser med storlek på bebis allt från bakverk till udda djur. och sen när bebis är lite större så får man se hur stor hand och fot hen räknas ha i olika veckor :)
Men för info och sånt rekommenderar jag preglife men för frukt och djurjämförelse är de andra två bättre hehe
Jag tycker att "one million babies" är en jättebra app :)
16/5 är omöjligt att veta nu ju
Ja, det hoppas jag också! Ah okej, men då är det inget större att vara jätteorolig över. Kan tycka att det är lite jobbigt när jag behöver lämna blodprover även om jag själv via jobbet tar blodprover nästan dagligen på patienter hahaha.
Jag kirrar, då använder jag mitt vanliga nick så folk vet vem de ska skicka PM till!
Mao: SKRIV PM TILL MIG OM NI VILL VARA MED I FB-GRUPPEN
Hej! Jag plussade i måndags och beräknad bf blir den 2/5-22 tror jag. Rätt chockartat för oss och nu börjar det landa lite. Jag är 34 år och det blir mitt 6:e barn om det går vägen.