BF maj 2022
Kul att vi är flera som väntar första!
Någon som har tips på en bra graviditetsapp förresten?
Kul att vi är flera som väntar första!
Någon som har tips på en bra graviditetsapp förresten?
Jag lägger till mig själv också!
BF-lista
30/4 Um Hamza
1/5 Tingeltangel
2/5 RBC
2/5 ik96
6/5 DrLavernius
7/5 Sheltie
7/5 Äntligen
7/5 Secretflower
8/5 Sararebecca
8/5 FruA88
16/5 Fisklever
Vad gör den bra? :) har aldrig testat den. Funderar på om det är dags att testa en ny kanske :)
Får man fråga hur gamla alla är och om det är första barnet eller om ni har barn sedan tidigare?
Själv är jag 28 och det är vårt första barn
BF-lista
30/4 Um Hamza
1/5 Tingeltangel
2/5 RBC, 28 år, första barnet
2/5 Ik96, 25 år, andra barnet
5/5 X, 27 år - Första barnet
6/5 DrLavernius, 27 år, första barnet
7/5 Sheltie, 25 år, första barnet
7/5 Äntligen
7/5 Secretflower
8/5 Sararebecca
8/5 FruA88
9/5 Sofia0509
16/5 Fisklever
Har ni andra ringt till mvc och bokat tid för inskrivningssamtal?
Jag ringde igår och fick tid redan den 16/9, känns väldigt snart och pirrigt. Ni som har fått barn tidigare, vad brukar generellt dyka upp på ett sådant samtal? :D
Ja, det hoppas jag också! Ah okej, men då är det inget större att vara jätteorolig över. Kan tycka att det är lite jobbigt när jag behöver lämna blodprover även om jag själv via jobbet tar blodprover nästan dagligen på patienter hahaha.
Jag kanske är gravid också. Tyckte jag anade ett svagt plus för 3 dagar sedan. Återkommer imorgon iså fall. Kommenterar så att jag hittar tråden igen sen
Jag kommer nog avvakta lite innan jag går med i en Facebookgrupp, iaf tills det har gått lite längre tid och är mindre risk för missfall :) men går gärna med i en Facebookgrupp senare :)
Hej :)
Hoppar gärna in här, går in i vecka 6 idag tror jag. Fick tyvärr missfall i vecka 8 i juli, men är väldigt säker på att jag hade ägglossning den 10 augusti så räknar med bf den 2/5.
Vi har två barn sedan tidigare en pojke född 2014 och en flicka född 2016, så detta blir vårt tredje barn om det går hela vägen :)
Är 31 år.
Tänkte fråga er med barn sedan tidigare? Är ni mycket svullna runt magen? Kan inte minnas att jag va så här svullen med andra graviditeten som jag är ju, kan knappt dölja det :O
Om man jämför med tidigare två graviditeter skulle jag påstå att jag va såhär stor i ca vecka 23.