Spökstreck?
Vad spännande!
Är själv gravid solo (finns dock en pappa) och blir så upplyft av att läsa om fler som påbörjar den här resan utan partner.
Håller alla tummar och tår för ett plus på stickan!
Vad spännande!
Är själv gravid solo (finns dock en pappa) och blir så upplyft av att läsa om fler som påbörjar den här resan utan partner.
Håller alla tummar och tår för ett plus på stickan!
Idag kan man väl knappast kalla det spökstreck va? ????
Jag kan inte fatta detta!! ??????
Alltså åh vad jag hoppas detta går vägen! ??
Jag trodde inte det skulle ta sig första försöket. Jag tog ut min p-stav i april efter att haft preventivmedel i 20 år.
Inseminerades 11/8 första försöket i Danmark. Och nu ser jag detta?! Overkligt!
Jag har velat ha barn sen jag var 17. Är 35 nu. Singel sedan 8 år? så nu tog jag tag i min dröm och valde att försöka bli mamma på egen hand. Och går allt vägen så blir det verklighet nu 2022 ????????
Ja jag har aldrig varit så redo som nu. Jag har ekonomin till det, ett bra jobb, min drömlägenhet.
Har funderat så många gånger under årens lopp på hur jag ska kunna fullfölja min livsdröm. En partner har jag inte lyckats träffa och jag kände att jag inte var redo att lägga min dröm åt sidan för detta.
Jag sa halvt på skoj när jag var 25 att jag skulle åka till Danmark om jag var singel och barnlös vid 35.. ett försök senare så verkar jag vara gravid.. det går knappt att ta in..
Inatt ligger jag och googlar, är så orolig över att testet jag tar idag och imorgon inte längre är positivt, att testet igår lurat mig.. jag kan inte ta in att jag faktiskt är gravid!
Hur lång tid tar det att faktiskt förstå att man är gravid? Haha jag kommer bli tokig innan det tidiga UL där man faktiskt ser att det är något där inne..