• Vägenmotettbarn

Spökstreck?

Inseminerades förra onsdagen 11/8 och har alltså inte gått så lång tid. Kunde ändå inte låta bli idag utan tog mitt första test ikväll. Testdag är 26/8.

Ser ju något men visst är väl detta ett spökstreck? Det borde inte synas något så här tidigt..

• Svar på tråden Spökstreck?
  • Hoppas2022

Svårt det där. Somliga som får sådana streck visar sig vara gravida och för andra är det spökstreck. Håller tummarna för att ditt är positivt!

Här är bilder på mina spökstreck:

• Vägenmotettbarn

Jag får testa med annat test imorn som är för att testa tidigt. Jag hoppas så mycket att det tar sig och blir starkare ????

Hoppas2022 skrev 2021-08-20 00:14:18 följande:

Svårt det där. Somliga som får sådana streck visar sig vara gravida och för andra är det spökstreck. Håller tummarna för att ditt är positivt!

• Piff
    Hoppas2022 skrev 2021-08-20 00:14:18 följande:

Är du säker på att du inte var gravid, men fick väldigt tidigt missfall? Jag har aldrig fått ens aningens skugga på de testerna (rfsu) om jag inte varit gravid.

Tycker det är positivt Ts, grattis :)
  • Hoppas2022
    Piff skrev 2021-08-21 08:38:47 följande:

Är du säker på att du inte var gravid, men fick väldigt tidigt missfall? Jag har aldrig fått ens aningens skugga på de testerna (rfsu) om jag inte varit gravid.

Tycker det är positivt Ts, grattis :)

Ja, sånt man tyvärr aldrig kan få bekräftat om det är kemisk graviditet eller inte. Jag har sett flera här på fl som får likt mitt test men som får mensen ändå och flera som får som mitt test men är gravida. Jag tror CB digital är mest tydlig.
  • Hoppas2022
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-20 00:05:43 följande:

Inseminerades förra onsdagen 11/8 och har alltså inte gått så lång tid. Kunde ändå inte låta bli idag utan tog mitt första test ikväll. Testdag är 26/8.

Ser ju något men visst är väl detta ett spökstreck? Det borde inte synas något så här tidigt..

Hur har det gått?
  • Vägenmotettbarn
    Hoppas2022 skrev 2021-08-21 09:07:41 följande:

Hur har det gått?

Jag testade med ett digitalt test på morgonen och det var negativt. Ännu ingen blödning så än är det inte kört, även om hoppet sänktes.

Testdag 26/8.

• Hoppas2022
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-21 12:45:43 följande:

Jag testade med ett digitalt test på morgonen och det var negativt. Ännu ingen blödning så än är det inte kört, även om hoppet sänktes.

Testdag 26/8.

Ok, det är ännu tidigt så förhoppningsvis plussar du om någon dag. Håller tummarna!
  • Pewc

Hur går det för dig? Tycker första testet ser ut som ett tidigt positivt! Håller tummarna för dig! :)

• Vägenmotettbarn
    Pewc skrev 2021-08-23 09:45:24 följande:

Hur går det för dig? Tycker första testet ser ut som ett tidigt positivt! Håller tummarna för dig! :)

Var negativt i fredags men imorse var det åter igen något väääääldigt svagt.. tror inte det är positivt men hoppas såklart!
Svar på tråden Spökstreck?