Inlägg från: Ericky |Visa alla inlägg
  • Ericky

Symtom vecka 8

Jag är idag gravid i vecka 7+3. Har 12 försök bakom oss och ett missfall och är därför överlyckliga över denna graviditet <3

Jag har till en början haft yrsel, nästäppa, ömma bröst, ökar hunger och huvudvärk. Sedan en tid tillbaka har jag i princip inga symtom öht.

En del av mig känner mig lyckligt lottad över att inte ligga med huvudet i toaletten, men en stor del är också orolig för MA. Är därför nyfiken på hur vanligt det tydliga symtom. Förväntar jag mig något som långt ifrån alla känner?

Tacksam för svar <3

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Symtom vecka 8
  • Ericky

Förtydligande ; det jag undrar är alltså era symtom kring vecka 8.

• Ericky
    Molybden skrev 2021-08-15 09:12:36 följande:

Förstår att det är jobbigt, kan ju inte tala från egen del då jag ligger med huvudet i toan. Jag oroar mig fast jag mår dåligt. Men en bekant berättade i veckan att hans gravida fru inte haft ett enda symtom så de funderade på om hon faktiskt var gravid. Dock visade UL i v13 att allt ser bra ut för dem.

Du har inte funderat på att boka provat ultraljud för att kolla hur det står till?

Jo, jag hade redan gått om det inte varit för att närmsta privata klinik ligger 2,5 timmar bort... men jag ska ringa imorgon till de 2 mottagningar som finns för att se om de har tid i veckan. Känner att det är värt...
Svar på tråden Symtom vecka 8