• Trean93

BIM September

Hoppar oxå in här! Andra försöket till barn nummer 3, beräknad ägglossning enligt flo 7/9 så skall börja testa med ÄL stickor någon dag innan! När tror ni att det är dags att börja testa? Ska försöka att inte lägga så mycket vikt i det men när man bestämt sig för att försöka så blir man lite smått besatt!

Har Två döttrar sen innan en född 2017 som är en hoppsan och en dotter född 2020 som blev till på andra försöket! Så håller tummarna att september blir våran månad!

• Trean93

Nu börjar de blåa dagarna i flo appen (chans till att bli gravid) beräknad ägglossning på tisdag enligt flo ska börja testa med äl test idag eller imorgon tänkte jag! Nu är det dags att börja ligga men vi kommer köra när lust finns (dock finns det alltid hos min sambo haha) så lär inte bli så svårt att få till det! Låg även i onsdags och igår, detta blir andra försöket med barn nummer 3! Kul att följas åt och peppa varandra! Jag är 27 fyller 28 i december och min sambo är 23. Ett gemensamt barn sen innan som är 13 månader och en 4 åring från annat förhållande.

• Trean93

Positivt ägglossningstest idag och beräknad ägglossning enligt flo imorgon så det stämde! Hade sex igår och nu blir det att ligga både idag och kommande två dagar!! Hoppas att det tar sig! Inne på andra försöket med barn nr3, nr2 blev till på andra försöket så vem vet!

• Trean93

Vad tror ni? Bara bim-5 och inte morgonurin och inte hållit mig massa timmar

• Trean93

Plussade precis!! Äl+11 och bim på måndag eller tisdag! Andra försöket med barn nummer 3!!! Överlycklig!!!! Ska ta ett digitalt oxå ikväll eller imorgonbitti för att få svart på vitt! Men fått positivt på två test från Graviditetskollen och ett från RFSU (inte testa tidigt) och var klara streck på alla!!

Svar på tråden BIM September