BIM September
Jo det fanns en men skriver här med
Jo det fanns en men skriver här med
1/9 Bambi (första försöker, tredje barnet)
1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
4/9 jo (4 försöket, tredje barnet)
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 aann (6:e försöket, första barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet)
14/9 4:an 36 år (andra försöket, fjärde barnet)
16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)
17/9 Juni81 (första försöket, tredje barnet)
17/9 Juli1990 31 år, (Andra försöket, första barnet)
18/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)
18/9 Humlisen17 29år (tredje försöket, första barnet)
23/9 Etaj (första försöket, andra barnet
Körde clear blue advance
Visade att jag bara hade 2 dagars fertilitet. Kanske t.o.m. bara 1 tom eftersom det inte går att testa mer efter man fått hög fertilitet.
Känner att oddsen är små att jag blev gravid.
Vi har de två gångerna innan också bara legat en gång på själva äl dagen och det blev inget då, så Nästa månad tönker jag att man kan borde göra det 2 gånger. Typ morgon och kväll eftersom jag ev bara har en dag att bli gravid på.
Enda skillnaden denna äl har varit att jag varit helt alkoholfri och ätit fertilitetskost. Får se om det gav något men tvivlar på det tyvärr. Känner mig rätt deppig hoppades på att jag hade åtminstone 3-4 fertila dagar per månad
Alltså tjejer.. Jag misstänker att jag ligger på gränsen till Bim augusti/september.. Jag har varit en liten testaholic och testat med sådana som ska visa 5-6dagar innan. Jag har egentligen INGA som helst symtom... :')
Men nu på morgonen testade jag igen, bara en sista gång innan evt mens bara för att lugna mig.. Ett digitalt test brukar väl inte visa fel, eller? Men varför visade alla de mer känsliga testerna inte ens ett svagt streck?
Jag försöker vara lite glad men vågar inte riktigt. Mina andra graviditeter har jag alltid haft ömma bröst, molvärk eller nåt annat som avslöjat det INNAN test. Hjälp mig tjejer. Ska jag våga vara glad eller har någon varit med om falsk positiv?
Någon av er som testat ?
Bambi (första försöker, tredje barnet)
1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
1/9 RoyalCanin (5:e försöket, första barnet)
Jag är så ivrig så kommer testa innan haha
Jag testade igår, plussade igår och fick mens idag. Så ingen bebis. Men är kvar i gruppen eftersom jag har mens i september igen förmodligen. :)
Någon som tänker testa tidigt?
Bestämde mig för att inte dricka denna månad och gjorde inte det fram till äl men så hade vi aw med jobbet igår och det blev ändå typ 3 drinkar, så tänker nu att ägget säkert inte kunde fästa damn it
Hej! Hoppar in i denna tråden efter att mensen kom 4 dagar tidigt och jag blev sååå fruktansvärt besviken. Hade olika syntom och trodde verkligen på denna gång men kroppen spelade väll ett spratt med mig. Nu är mensen över och har landat i att försöka se det positivt till ett nytt försök denna månad!
Tror ni det kan vara psykologiskt? Hört sånna historier att när man så gärna vill och tänker på det typ hela tiden så går det inte, och när man släpper det och inte tänker på det lika mycket så händer det?! Känns så konstigt men flera som berättat för mig att när dom raderade alla appar och bara levde helt som vanligt så hände det. Men hur kan man låta bli att tänka på det tänker jag haha!
Jag har beställt CL ägglossnings test att testa med denna månad, någon som har erfarenhet kring dom? Hur många dagar efter mens började ni testa med stickorna?
Tack för svaret! Jättejobbigt.. jag har haft regelbunden cykel det senaste året då jag kört med NC (28-32 dagar)
, tog ett digitala CB advanced nu imorse igen och fick då faktiskt blinkande glad gubbe! Blev så himla glad! Håller tummarna att det snart blir en fast glad gubbe och att stickorna också visar på ökning. Detta är bara andra månaden vi försöker så tänker att jag får avvakta lite innan jag kontaktar Gyn antar jag?
Såg detta och tönker jag ska testa 4 dagar innan