BIM September
Hej! Här vill jag gärna vara med, hur lägger man till sig i listan?
Planerar ett tredje barn, blir en liten sladdis då yngsta barnet är sju. Tar ut spiralen inom några dagar och har bim den 17 september. Ska bli såååå spännande!
Hej! Här vill jag gärna vara med, hur lägger man till sig i listan?
Planerar ett tredje barn, blir en liten sladdis då yngsta barnet är sju. Tar ut spiralen inom några dagar och har bim den 17 september. Ska bli såååå spännande!
Man markerar listan och klistrar in den i ett nytt inlägg och lägger in sitt datum i kronologisk ordning :) har du kört med koppar eller hormonspiral? Funkat bra? Jag funderar på nått sånt sen i framtiden.
Måste ju vara fler än mig som känner att dagarna mellan äl och mens är sååå sjukt Sega?! :P
Från att känna sig totalt ogravid till att helt plötsligt få ömma bröst, illamående, trött och känslig. Testade nu precis BIM-3 och klart streck på en gång :))). Fjärde försöket efter mf i april, hoppas hoppas hoppas det går vägen denna gång!
Tror att jag med äl-stickor lyckats detektera äl till idag (stegring igår), har sexat flera dagar innan och senast igår så nu är det bara den långa väntan på bim kvar ???? Har dock en känsla av att det inte blev något denna månad, osannolikt att det skulle funka på första försöket ?
Kan detta vara ett s.k. spökstreck? Vad är det ens, haha?
BIM -2, icke morgonurin.
Vad roligt med så många plus! =D
Själv har jag drygt en vecka kvar till bim och inbillar mig alla möjliga symptom, men det jag känner mest är en svag men ihållande "mensvärk", minns inte riktigt om jag hade det i mina tidigare graviditeter dock. Försöker hålla mig lite kall och tänker att det kan bero på precis vad som helst.
Har köpt ett testa tidigt-test, tänkte ta det imorgon eller på måndag (om jag törs) =O
Hade enl äl-stickor ägglossning den 5 september och har bim nångång mellan 17-19 september, tog ett testa tidigt i måndags och det blev såklart tok-negativt (tog det alldeles för tidigt, jag vet) och då gav jag upp lite.
Nu har jag dock en eskalerande mensvärk som strålar ner mot ljumskarna, brukar inte få mensvärk förrän tidigast en dag innan mens, och jag har dessutom varit extremt gasig och bubblig i magen de senaste två dagarna, vilket jag tyckt varit väldigt konstigt men inte kopplat till ev. graviditet förrän nyss! För visst kan det vara ett tidigt symptom? Ni som plussat, har ni känt av det?
Var tvungen att testa med en äl-sticka eftersom de kan indikera graviditet och fick ett starkare streck än för bara nån dag sen (kan ju tydligen ge utslag för mens också, dock)
Ska testa på fredag, har varit helt inställd på att det inte blir nåt denna gång, men har fått lite nytt hopp =D
Jag plussade i måndags! Beräknad mens igår så plusset kom en dag tidigt :) jag hade, som du säger, extremt bubblig och gasig mage ett par dagar innan. Sådär mycket så att jag reflekterade att det är något som är konstigt. Dock hade jag inte förknippat det med en graviditet förrän du skrev nu. Det kan mycket väl vara så och jag kände samma. Däremot hade jag ingen mensvärk förrän på själva dagen för BIM. Håller tummarna för dig :)
Testade imorse på bim men det var så negativt det kan bli, inte en antydan till streck. Första försöket, så det var väntat. Nya tag nästa månad!
Grattis till alla plus!! =D