attraktiv vän
Hej!
Behöver hjälp att analysera detta. Jag kvinna är känner mig kär i en kvinna. Så kär att jag plötsligt som en blixt från klar himmel funderar på att skilja mig från min man. Och barnen hur blir det för dem, i så fall? Jag får panik av att min fina vän har slutat skriva till mig. Nu är det slut, liksom. Eller är det det här som är början? Jag har inte haft en trygg uppväxt. Min grund känns så skör. Och nu vet jag inte, alls någonting, känns det som. Jag har aldrig varit kär i en kvinna förut. Jag förstår om min fina vän slutar skriva, för hon verkar ha känslor för mig. Hon verkar vilja ha mig, kemi mellan oss. Men jag är rädd att det här inte är på riktigt, liksom. Att känslorna tar slut i samma stund, som jag skiljer mig från min man. Hjälp! Hur ska jag göra? Och hur vet jag vad som är rätt och fel? Jag tänker inte gömma mig bakom en otrygg uppväxt. Många har haft det kasst som barn. Och jag har klarat mycket. Och jag bygger på mitt självförtroende hela tiden. Och jag försöker va snäll mot mig själv. Men nu känns det som att jag inte vet vad som är rätt och fel. Och jag vill inte såra någon och inte henne!