Har skrivit förr om den s.k. mirakelkuren som fungerat för väldigt många och det är helt ofarligt att testa så det gör inget om man kör denna under tiden man står i kö för utredning eller andra metoder. Kopierar in från gammal tråd ( så det är inte 3 par jag vet längre utan 7 par och priserna gäller säkert inte längre, men jag orkar inte redigera). Kuren gäller både mannen och kvinnan enligt:
Båda tar solvezink varje dag. 1 tablett i 30 dagar och därefter 1/2 tablett per dag.
Båda tar Emgesan varje dag. 1 tablett varje dag. Dela gärna i halvor och tag 1 halva morgon och 1 halva på kvällen.
Man tar 3 mån före man försöker och sen tar båda tills en frisk grav. konstaterats tex via RUL. Sen kan mannen sluta ta. Kvinnan tar hela grav. fast slutar med Emgesan när det är 3-4 veckor kvar till BF.
Det är absolut inget som skadar och min gissning är att det fungerade, då vi fick 2 friska barn utan mf/ma emellan, efter vi började med detta.
Har även tipsat andra som haft svårt att bli gravida och de 3 par som testat har alla blivit gravida snabbt och fått friska barn.
Husläkaren eller gynläkare kan skriva ut dessa tillskott på recept så blir det mycket, mycket billigare än om man köper motsvarande receptfritt.
Det var överläkaren på KK som skrev ut detta till mej/oss.
Istället för Emgesan (receptbelagt) så kan man såklart köpa egna receptfria alternativ som inte är så dyrt nuförtiden. Ett alternativ är dessa som också är 250 mg precis som Emgesan och kostar bara 61 kr för 100 tabletter = 50 dagar för 2 pers.
www.apotea.se/ledins-magnesium-250-mg-100-tabletter
Istället för Solvezink kan man ta 2 st av dessa, de innehåller bara hälften av vad solvezink innehåller så man måste ta 2 st i början och sedan 1 st/dag så dessa 150 tabletter för 64 kr räcker i lite mer än 1 månad för 2 pers. Så det blir mindre än 60 kr/mån för både mamman och pappan tillsammans, det är lätt värt dessa pengar att öka oddsen!
www.apotea.se/zink-150-tabletter