Inlägg från: Stoppafuskarna |Visa alla inlägg
  • Stoppafuskarna

Lång tids självmedicinering av cannabis

Ett förslag är att kanske kontakta en beroendeklinik och ställa dina frågor. Dem lyder under patientsekretessen och du begår inga brott motsvarande att prata med dem.

Då slipper du alla tycka till personer här samt får fakta ifrån människor som arbetar dagligen med denna typen av frågeställningar

• Stoppafuskarna
    Anonym (Anonymman52) skrev 2021-08-05 12:42:56 följande:

Tack för svar

Är det så? Jobbar på en skola så det hade vart katastrofalt om det komm ut på något sätt. Jag ska undersöka saken närmare.

Så du menar att det är värre att det kommer ut och du polisanmäls för narkotikabrott än att du arbetar på en skola när du lider av psykisk ohälsa?

Tycker kanske båda delar bör ses som en mindre bra del då du har den arbetsplatsen?

Att röka cannabis hjälper dig inte att må bättre, att träffa någon professionell och tala om det kommer troligen göra det.
  • Stoppafuskarna
    Anonym (Anonymman52) skrev 2021-08-05 12:52:17 följande:

Jag tänker inte villigt offra det jag byggt upp när det utåt sett inte finns några problem. Jag är man, inte något blötdjur. Att gråta om mina problem har jag aldrig gjort, jag har stängt in dem o kastat bort nyckeln. Nu när jag för min frus skull ska ta tag i detta så är det väl bara naturligt att jag inte vill att hela byn ska få veta om min lilla hemlighet. Har pratar med psykologer tidigare men de sitter oftast o läser i böcker, de vet inte vad riktig smärta är.

Nej, du kanske inte är ett ?blötdjur?

Men det gör inte saken mindre allvarlig enligt mig att inta narkotikaklassade preparat och arbeta på skola. Sen skiter jag i om du är VD för Apple och utåt sett sköter allt eller ligger i rännstenen och stjäl mobiler för att kunna röka.

Samma grad av ?skit? oavsett hur du är utåt.

Men enbart min egen åsikt?
Svar på tråden Lång tids självmedicinering av cannabis