LJM91 skrev 2022-01-05 12:46:45 följande:
Tack för tumhållningen <3 dumt nog hade jag redan börjat planera i huvudet, räknade ut när jag hade kunnat gå på föräldraledighet och hur jag skulle lägga min sommarsemester då för att maxa ledigheten, haha.. Så himla dumt att planera så mycket utifrån bara en känsla.
Än så länge är det inte mer blod idag men det händer ganska ofta att jag får en liten, liten blödning en eller två dagar innan mensen kommer igång. BIM på fredag så det stämmer ju ganska bra tidsmässigt. Det som gör mig fundersam är att brösten inte ömmar, kan inte minnas att jag någonsin har haft mens utan ömma bröst. Men någon gång kanske ska vara den första då..
Åh jag gör exakt samma sak inför varje mens, räknar ut när BF borde bli, när man kan berätta för andra osv. Tänker att det inte gör någonting, man blir ju ändå lika besviken varje gång oavsett hur mycket eller lite man har hoppats tycker jag. Är ju inte "värre" än att man är glad och förhoppningsfull i onödan. Tiden går ju långsamt till fredag när man undrar men tycker inte riktigt det är läge att ge upp hoppet än <3