Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Jag kan tänka mig att man lär känna sin kropp när man tidigare varit gravid, även fast alla graviditeter kan vara olika.
Läste längre ner här att du eventuellt känt av något symptom! Håller verkligen alla tummar och tår för att ni får ett pluss om 2 veckor! :)
Men ännu roligare att min man kläckte ur sig att han visste exakt när jag hade ägglossning om vi hade sex för han märkte det på flytningarna hahaha. Efter 12 år så kanske han lärt sig.
Ja jag gjorde ju det. Tänkter dock inte räkna med något men visst det skulle kunna vara nått. Jag hoppas så klart. Men det återstår att se. Det roliga var att när jag fick mitt missfall så sa båda mina systrar oberoende av varandra att det var ju självklart för jag skulle ju ha tvillingar hahaha. Dom är tvillingar och vi har mycket i släkten.
Måste nog erkänna att jag känner lite brännande känsla i bäckenet nu. Det var också ett symtom förra graviditeten som gick vägen. Så vi får allt se. Men nej inte hoppas för mycket. Försiktigt positiv får jag nog hålla mig på. Hahaha
Hur går det för dig nu. När skulle du ha bim?