Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Haft sex fem dagar i rad nu. Täckt de mest fertila dagarna. Ska för säkerhets skull få till det på onsdag också. Enligt appen ser det väl ut som att vi borde ha prickat in ägglossningen rätt bra? Bara det inte är dåligt att ha sex så ofta. Men jag läste att det inte är så farligt, är mer om man genomgår ivf som det är noga med att spermierna ska hinna mogna. Vill vara inte missa ägglossningen nu när jag inte tagit tester. Hade dock ont i ena äggstocken idag, så borde vara rätt tid.
Vet inte vad jag vill ha sagt egentligen. Bär på en känsla att det känns så overkligt om jag lyckas bli gravid, typ ?det är väl klart att det inte blir något?. Någon som känner igen den känslan? :/
Jag håller tummarna för er!
Det är ju en såpass stor händelse att bli gravid, så jag förstår att du tycker att det känns lite för overkligt. Klart att det kommer att hända er en dag också! :D Jag tycker också att det känns helt bisarrt att jag och min kille skulle få till en graviditet.. När vi blev tillsammans sa vi till och med att vi är färdiga med barn, och det räcker med de vi har. Nu, två år senare har vi ångrat oss. Det känns väldigt konstigt, roligt, förväntansfullt och overkligt :)