Försöka bli gravid i höst, följas åt?
BIM-1 så hände det :)
Grattis! Så kul att se plussande i tråden!
Ååh såå glad vill typ gråta ! Hade nästan gett uppp!! 4e försöket efter mitt ma i våras. Äntligen händer det ! Första barnet, hoppas på bättre lycka denna gång, i så fall blev bebis till på 30års-festen . Håller tummarna ! Lägger till mig på listan snart :))
Tusen tack alla fina! Snart är det er tur också. Hoppas vi bara att detta går hela vägen <3.
Såklart ska jag iväg på konferens imorgon och middag med vinpaket.. hur löser man det? :D Tips?
Är det någon som vet om ?orolig? mage är ett symtom? Har aldrig hört det innan men de senaste dagarna har jag behövt gå och göra nummer 2 flera gånger om dagen, det är normal konsistens dock, jag är en sån som går på toa väldigt sällan typ bara 3 gånger i veckan så för mig är det konstigt att gå på toa såhär ofta haha
När i förhållande till ägglossning har ni fått era fertila flytningar? Märkte aldrig att jag hade något liknande förra cykeln, beräknad ägglossning på söndag ungefär så finns ju några dagar kvar för dem att komma på. Hade sex i tisdags och tänker att vi ska få till det åtminstone varannan dag tills jag ser att tempen höjts efter ägglossning.
Tog ett test nyss, under tiden man väntar så torkade jag mig. Då va de en del blod. Så tror de va spök streck igår. Och inte bara den utan den som jag tog nyss också. Eller väldig tidig missfall. Ångrar nu jag inte tog med Cb men blev så ledsen så hällde ut urinen..
Känner sån ångest, fem dagar med blinkande smiley. Inne på dag 6 nu. Varför blir den inte fast? Varit fyra dagar de förra cyklerna. Har svaga streck på billiga stickorna från testlagret. Orolig att något är fel och att det inte blir ägglossning denna månad. Känner nästan för att bara ge upp. :,(