Kiwikiwi skrev 2021-08-28 18:12:58 följande:
Hej allihop,
Kanske jag som är lite uttråkad denna regniga lördag men tänkte ändå att de vore kul att "lära känna" varandra lite här inne, eftersom många av oss är aktiva i tråden vore de kul att veta lite mer om er (som vill dela med er).
Jag bor i Stockholm, är 31 år och min sambo är lika gammal. Vi har varit tillsammans i 7 år och sambos sen 2015. Vi jobbar idag inom IT båda två, har precis flyttat till en större lägenhet som vi helrenoverat. Jag har 2 syskon som inte har barn än (så lite speciellt att förhoppningsvis få vara först i den mening att mina syskon båda är singlar och att jag hoppas att vi snart kan få plus). Min mamma är väldigt barnkär och jag längtar efter att få berätta att hon ska bli mormor, jag och pappa skulle säkert få en bättre kontakt med. Har en hund tillsammans med mamma och älskar och värnar väldigt mycket om djur, speciellt hundar. Vill inte vara för långrandig här så de var allt om mig :)
Hej! Jag är 37 och bor i Göteborg med min man som är 30. Vi har varit ihop i åtta år och är båda forskare (kan inte säga ämne pga att det då blir uppenbart för alla som känner till oss vilka vi är då vi är i ett rätt så litet fält :) ) Vi bor rätt litet, men letar efter en större lägenhet.
Jag plussade i maj i år direkt efter att ha slutat med p-piller (cerazette), men det blev tyvärr ett MA som upptäcktes i slutet av juli (skulle ha blivit vårt första barn). Nu försöker vi igen så smått.