Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Tack <3 Jaa känns så himla surt när man precis hunnit börja baby-resan, och så ska man behöva genomgå en lång antibiotikakur mitt i allt... :(
Åh nej vad jobbigt! Har också svamp atm men som tur är inte så farligt. Vad har du använt för läkemedel hittills? Det är säkert "bara" svamp, är ju väldigt vanligt och inte helt lätt att bli av med tyvärr. Ibland funkar det att ringa till mottagningen på morgonen och fråga efter en ledig tid som någon avbokat, kanske kan vara en idé om du inte lyckas få någon annan tid förrän i januari. Helt galet att vi kvinnor ska behöva ha det såhär med gyn-tider verkligen! Hoppas verkligen du blir hjälpt snart! <3
Har använt Pevaryl vagiatorie, sen provade jag krämen, men den gjorde jätteont så bytte till Canesten kräm. Den var bättre, men känns som jag blev väldigt torr och skör. Fick sen flukonazol utskrivet av en läkare i en app. Det har blivit bättre hela tiden, men får som skov och jag är väldigt begränsad i vad jag kan ha på mig. Orolig hur det blir om jag nu får mens, och har svampen. Får nog börja med menskopp, men gillar inte riktigt det.
Får försöka hinna ringa på morgonen. Men börjar jobba kl åtta och har sällan någonstans att gå för att prata avskilt på jobbet.