• chouette

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

hurtänktedunu skrev 2021-08-29 17:38:18 följande:

Avvakta lite. Jag väntade till bim innan jag tog digitalt men hade samma stickor och det där skulle jag säga är positivt

Med första barnet var det såhär svagt först och det var ju positivt då :O Men då fick jag också plus när jag testade digitalt med veckoindikator kort efter. Får hålla mig och testa digitalt om någon dag.
  • chouette
    toughshit skrev 2021-08-29 18:04:48 följande:

Jag skulle också avvakta lite. Kanske är för tidigt för att testa digitalt?

Jag har en massa stickor som jag tänkte använda till att börja med. Sen om jag plussar tydligt på någon så tänkte jag ta digitalt :) efter BIM åtminstone

Haha, lättare sagt än gjort! Men tänker väl att jag avvaktar med det digitala till imorgon (BIM).
  • chouette
    toughshit skrev 2021-08-29 18:04:48 följande:

Jag skulle också avvakta lite. Kanske är för tidigt för att testa digitalt?

Jag har en massa stickor som jag tänkte använda till att börja med. Sen om jag plussar tydligt på någon så tänkte jag ta digitalt :) efter BIM åtminstone

Haha, lättare sagt än gjort! Men tänker väl att jag avvaktar med det digitala till imorgon (BIM).
  • chouette
    Semlan3 skrev 2021-08-30 08:12:15 följande:
    Jag har tagit många rfsu och de har alltid varit tokblanka om det varit negativt, ingen snack om saken liksom. Så det där ser ju klart positivt ut!
    Jag tror också att det är något! Men man vill ju gärna inte ta ut någon seger i förskott.
  • chouette
    Chilins skrev 2021-08-30 08:13:04 följande:

Glad gubbe på clearblue ägglossningstest idag så nu kör vi för fullt :) det här är vårt första riktiga försök och det känns så bra att få dela allt detta med er, jag skriver inte så mycket i tråden men jag läser allt. Tycker att ni är toppen allihopa och det är så skönt att känna att det finns stöttning, peppning och hjälp här! ?? Kram på er!

Lycka till till er! :) Så spännande att börja försöka. 
  • chouette
    Kiwikiwi skrev 2021-08-30 08:15:37 följande:
    Så spännande! Håller tummarna för dig :) Är de rfsu test du kör med? Isf är de vanliga eller test tidigt?
    Tack! <3 Ja, precis. Vanliga RFSU. 
  • chouette
    Sheltie skrev 2021-08-30 08:48:38 följande:

Ser helt klart och tydligt ett sträck och ungefär så såg en av de första testen ut för mig :D 

:D Hurra! Förra graviditeten var det också positivt när jag såg det såhär tydligt. Men vill få det svart på vitt med CB veckoindikator. Ska väl försöka hålla mig till att testa med det imorgon.
  • chouette
    Essie0 skrev 2021-08-30 08:45:04 följande:
    Tycker också det ser positivt ut! Håller tummarna!
    Tack! <3
  • chouette
    Kiwikiwi skrev 2021-08-30 20:45:51 följande:

Kunde inte hålla mig, äl+11 och tog precis ett rfsu graviditetstest (ej testa tidigt). Ett ganska tydligt streck, om än väldigt ljust. Vad tror ni? Finns de något att hoppas på? Ska ta ett testa tidigt imorgon bitti.

Ser positivt ut! :D
  • chouette

Tror ändå inte det blev något denna månad. Efter två test där man såg streck, varav det starkaste igår morse, så har jag bara fått stort sett helt blanka nu. Har fortsatt blöda en del sedan det började i fredags och det kom en större blob igår liksom. Imorse med morgonurin var det jääättesvagt och syns knappt alls. Så det kanske var något men blev ett tidigt "missfall". 

• chouette
    Kiwikiwi skrev 2021-08-31 08:04:57 följande:

Morgonens testa tidigt och tog även ett vanligt test.. Ska berätta för sambon nu att de ser ganska starkt ut. Kan inte ta de in än, är ju så många veckor kvar tills v. 12 (och 40) så vill nästan inte våga känna något.

Tw

STORT GRATTIS!
  • chouette
    Lövsångerska1991 skrev 2021-08-31 06:42:37 följande:
    Lycka till, hoppas det blir starkt streck nu istället! :) tror jag inte ska testa före BIM nästa period. Jag har inte mått så bra av det.
    Jag tänker nog också försöka hålla mig framöver. Om inte annat för det rent ekonomiska. Känns som att jag har kastat pengar i sjön denna månaden. 
  • chouette
    Kiwikiwi skrev 2021-08-31 08:24:53 följande:
    Nej vad tråkigt :( de är jobbigt att veta att så mycket kan hända, därför vågar jag inte lita på mina test riktigt. Håller tummarna för nästa gång!
    Dina ser dock väldigt starka ut :D Men jag förstår dig. Om du tar ett digitalt med veckoindikator kan jag nästan lova att du får plus.
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?