Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Avvakta lite. Jag väntade till bim innan jag tog digitalt men hade samma stickor och det där skulle jag säga är positivt
Avvakta lite. Jag väntade till bim innan jag tog digitalt men hade samma stickor och det där skulle jag säga är positivt
Jag skulle också avvakta lite. Kanske är för tidigt för att testa digitalt?
Jag har en massa stickor som jag tänkte använda till att börja med. Sen om jag plussar tydligt på någon så tänkte jag ta digitalt :) efter BIM åtminstone
Jag skulle också avvakta lite. Kanske är för tidigt för att testa digitalt?
Jag har en massa stickor som jag tänkte använda till att börja med. Sen om jag plussar tydligt på någon så tänkte jag ta digitalt :) efter BIM åtminstone
Såhär ser dagens sticka ut. Starkare än igår!
Glad gubbe på clearblue ägglossningstest idag så nu kör vi för fullt :) det här är vårt första riktiga försök och det känns så bra att få dela allt detta med er, jag skriver inte så mycket i tråden men jag läser allt. Tycker att ni är toppen allihopa och det är så skönt att känna att det finns stöttning, peppning och hjälp här! ?? Kram på er!
Ser helt klart och tydligt ett sträck och ungefär så såg en av de första testen ut för mig :D
Kunde inte hålla mig, äl+11 och tog precis ett rfsu graviditetstest (ej testa tidigt). Ett ganska tydligt streck, om än väldigt ljust. Vad tror ni? Finns de något att hoppas på? Ska ta ett testa tidigt imorgon bitti.
Tror ändå inte det blev något denna månad. Efter två test där man såg streck, varav det starkaste igår morse, så har jag bara fått stort sett helt blanka nu. Har fortsatt blöda en del sedan det började i fredags och det kom en större blob igår liksom. Imorse med morgonurin var det jääättesvagt och syns knappt alls. Så det kanske var något men blev ett tidigt "missfall".
Morgonens testa tidigt och tog även ett vanligt test.. Ska berätta för sambon nu att de ser ganska starkt ut. Kan inte ta de in än, är ju så många veckor kvar tills v. 12 (och 40) så vill nästan inte våga känna något.
Tw