Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Jag har förresten kvar ett paket CB digitala test med veckoindikator från när vi försökte med vårt första barn. Men bäst före är 2021-06-30. Tror ni man kan använda dem fortfarande?
Jag har förresten kvar ett paket CB digitala test med veckoindikator från när vi försökte med vårt första barn. Men bäst före är 2021-06-30. Tror ni man kan använda dem fortfarande?
Så kul att de börjar plussas i tråden, grattis till er som fått plus och till er andra så håller vi tummarna för ett plus nästa gång! :) Jag har 1.5 vecka kvar till bim men är ganska säker på att de inte blir ett plus och det känns faktiskt helt okej, iallafall i nuläget, kan inte lova att jag inte börjar leta symtom nästa vecka när de närmar sig.
Glömde bilden????
Förstår. Men försök att inte skjuta ner göra-barn-projektet innan det ens startat Det kommer säkert gå jättebra!
Nja, svårt att säga. Det kommer och går liksom. Förut kändes det som mensmolande men nu är känslan över och känns istället lite skumt runt högra äggstocken. Har också en lite tyngre känsla i brösten.
Nej, det är så störigt! Blir ju att jag jämför med hur det var förra gången. Då fick jag ett svagt streck på kvällen på ÄL+10 och sedan plussade jag med CB med veckoindikator på kvällen på ÄL+12. Så jag förväntar mig ju typ att om det är något så borde jag se det redan på ÄL+10, men det behöver ju nödvändigtvis inte vara så :)
Jag tror eventuellt att loppet är kört denna månad. Får se. Fick mensvärk igår och började blöda klarrött blod på kvällen, men sedan har det inte varit mer än någon enstaka brun flytning. Blödde i fyra dagar under min första graviditet så behöver inte betyda att det inte blev något, men tror nog att mensen kommer igång på riktigt när som helst :/
Så förvirrad? CB digital visar negativt. Både med veckoindinator och den med bara plus och minus. Men nu fick jag ett streck på RFSU:s test som är starkare än något jag fått när jag testat innan. Ser ni?
Här är med effekten ?clarity? på: