LJM91 skrev 2021-09-30 17:16:50 följande:
Åh jag känner så med dig! Känn dig inte dum som testade, vi vet alla hur lockade det är. Att det inte tar sig på andra försöket är ju inget ovanligt utan 100% normalt, men jag förstår hur du känner dig. Kände faktiskt lite likadant idag när jag såg ljusrosa på pappret, vad är det för mening med att anstränga sig och planera och försöka (och få falska förhoppningar) när det ändå inte går.. Men tappa inte hoppet! Du har fortfarande en chans denna månaden och gick det inte nu, så går det kanske nästa månad <3
Är det möjligt för dig att söka ett nytt jobb? Det låter som att du vantrivs och det mår ingen bra av. Om du inte vill/kan byta jobb, kanske du kan byta arbetsuppgifter ett tag? Beror såklart på vilken typ av jobb du har :)
Tack för ditt fina svar <3 känner precis samma, vad är det för mening? Jag vet inte om jag har chans denna månad, BIM borde vara imorgon, men kanske ytterligare någon dag. Iofs vet jag inte om urinet var för utspätt eller hur länge jag hållt mig (tror omkring två timmar). Men vill inte få några falska förhoppningar.
Jag kan söka nytt jobb men är fruktansvärt dålig på intervjuer känner jag. Jag hade uppehåll för att vidareutbilda mig, men jag känner att jag inte vill jobba med det jag utbildat mig till heller. Jag sökte ändå lite jobb inom den positionen, men det gick inte bra. Jag blir för nervös helt enkelt, och mitt dåliga självförtroende lyser igenonlm. Så jag kom tillbaka till gamla jobbet och har velat landa i det och satsa på att skaffa familj. Men det blev mer stressigt än jag tänkt. En del delar trivs jag med och det är de som gör att jag velat jobba med det jag gör. Men jag är stresskänslig, nervös och har dåligt självförtroende. Svårt på alla jobb, men särkilt på mitt kanske. Har varit sjukskriven tidigare. Vet inte riktigt vad jag vill jobba med istället.
Vilket försök är ni inne på? Skickar en kram till dig <3