snøflinga skrev 2021-09-24 15:49:38 följande:
Jag vet inte riktigt, det är väl mest att jag inte vill hoppas för mycket så har intalat mig att jag inte är det. Samtidigt som att bli kropp har känts lite skum senare veckan, varit ovanligt trött osv men vet inte om det beror på annat.
Jämför lite med förra graviditeten också, där jag inte kände nåt speciellt alls, men då hade jag feber och va överkänslig. Typ pms kombinerat med höstsjuka ungefär. Jag har däremot extremt ont i mina bröst idag, betydligt mycket mer än vid pms.
Har du andra känningar?
Ont i brösten på ett annat sätt än vanligt känns ju som att det kan tyda på graviditet:) jag har inte mer ömma bröst än vanligt :(
Jag försöker också att inte hoppas för mycket, men det där hoppet ligger ändå där på något sätt.
Är också väldigt trött, men vet inte om det beror på stressen på jobbet. Jag somnar framför tvn vid halv nio, nio och sen lägger vi oss vid tio, halv elva och jag sover hela natten. Kanske vaknar en gång för att kissa. Småtrött brukar jag inte vara, men tempot på jobbet är också väldigt högt nu. Jag går upp innan kl sex och oftast så jobbar jag fram till kl sex (jobbar när jag kommit hem också). Behöver fixa med jobb även på söndagar.