Avokado92 skrev 2021-09-10 11:11:56 följande:
Nu kom mensen, känns faktiskt jättebra - första mensen efter mitt missfall. Kroppen verkar helt ha gått tillbaka till cykeln jag hade tidigare. Häftigt ändå hur kroppen funkar. Känner mig positiv och hoppfull inför kommande period. Superkul att läsa om alla som plussat - stort grattis! Nu är det dags för resten av oss också :D Jag fick i veckan reda på att min lilla ponny blivit dräktig, hon hade lite svårt att ta sig under sommaren (som man säger på hästspråk). Så fick ju faktiskt en positiv babynyhet under veckan. Försöker hålla fast vid allt som gör mig glad, som ni såklart vet så är det ju så himla lätt att bli helt uppslukad av det här med att bli gravid - eller det är väl typ oundvikligt. Jaja, fredag idag - laddar upp inför kommande fertila period här hemma! Uppdaterar listan också! Bäst är ni - kom ihåg det!
Åh vilken härlig energi du kom med denna fredag :) Tycker också det är kul och känns hoppfullt med många plus!
Fick hem termometer igår så börjar tempa från och med imorse. Min sambo tyckte det kändes kul och spännande och som att det händer mer. Har tidigare varit lite orolig över att han ska känna sig pressad eller stressad men så verkar inte fallet vara. Laddar upp inför nästa vecka då det är beräknad ägglossning nästa helg. Känner mig glad och hoppfull om att lära känna kroppen oavsett om det tar sig denna period eller senare :)