Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Någon som är bra på tempkurvor? kan jag verkligen haft ägglossning igår?
Någon som är bra på tempkurvor? kan jag verkligen haft ägglossning igår?
ja okej! Ja ungefär samma tid, kan skilja med 30 min kanske, är första cykeln jag använder NC så har ingen koll hur det funkar än haha, men då väntar jag och ser :D
Kan fortfarande inte citera :(
Kanelkringla, jag hade inte räknat med att ägglossningen skedde på CD14 då, eftersom tempen gick ner så fort igen. Oftast håller sig tempen hög efter ägglossningen fram till mensen, sen hur mycket den höjs är olika :) avvakta och se om tempen håller sig på den högre nivån nu :)
evelinagra1, än så länge har tempen inte ökat så det går inte att bekräfta ägglossning, avvakta och se vad som händer de närmsta dagarna :)
Det är inte kört för det!! :) Håller tummarna! nu har du långa väntan kvar till bim!!
Jag har haft lite stickningar i brösten vilket jag inte brukar ha. MEN jag hittar på alla möjliga symtom nu. har en känsla av att det inte blev något denna gången heller! Bim den 2 februari
kanelkringla : Jahaa okej! då får jag hoppas att den inte flyttas fram för då har vi inte prickat in ägglossning haha
Min cykel ballade ur av rosenrot, däremot funkade bidrottninggele bättre för mig, glömde helt bort att ta det denna cykeln men förra cykeln fick jag ägglossning tidigare och fick mer symtom så antar att det är bra, sen blev ju dock inte gravid men :)
Kanelkringla : skrev du något? Kan inte se det isåfall hehe