Inlägg från: Anonym (Absolut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Absolut)

Är invandringen en belastning?

Blueskillen skrev 2021-07-20 14:10:11 följande:

Frågan var om invandringen var en belastning så varför blandar du ihop korten?

Det är väl ingen som har ifrågasatt vad kriminalisering betyder för samhället.  

Vilken slutledningsförmåga trodde man läst allt , tips testa byggklossar,lego eller varför inte en siesta i hängmattan så vi slipper förklara samanhanget
  • Anonym (Absolut)
    FDFMGA skrev 2021-07-20 14:05:26 följande:

Jag är helt renons på kunskaper om hur det gick till när Kristersson föddes - menar du att det är därför han är så kort i rocken också, endast 168 cm över kaklet.

Han får ha vilken längd han vill den nivån du ligger på är under kakelhöjd du skulle passa som etablissemangs politiker in bland rötäggen så dom minskar ännu mer
  • Anonym (Absolut)

Helt solklar analys risken är bara överhängande stor att du kallas för rasist nu av många i tråden för tyärr är det nivån, hyckleri på hög nivå 

• Anonym (Absolut)
    FDFMGA skrev 2021-07-21 12:24:41 följande:
    Det var väl synd att du sällan får skratta på FL.

Själv småler jag ofta över de tankeförsök som görs.

Nu senast när jag såg Digestives Youtubeklipp där Löfven framställdes som en zoombie - korrekt såtillvida att längdskillnaden mellan Kristersson och Löfven framstod som betydandeSkrattande
    Japp man se likheten på vad som roar dig och bad du röstar på asg?.
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Absolut) skrev 2021-07-21 19:38:52 följande:
    Japp man se likheten på vad som roar dig och bad du röstar på asg?.
    Oups ett bad kom med , var nog menat du behöver svalka dig 1 år kvar vet du?.
  • Anonym (Absolut)

Till den som vill tolka känner sig manad är detta till, ledtråd kika ovan

Jösses du måste vara språkprofessor så fina ord du använder synd att resten och innehållet är så innehållslöst precis som allt annat du försöker förmedla .

Håll dig till sanningen så kanske någon tror dig

• Anonym (Absolut)
    FDFMGA skrev 2021-07-28 09:05:13 följande:

Intressant Novusundersökning.

Samtliga brunblå partier tappar i väljarstöd, utom SD. Kristerssons flirt med Sd-väljarna verkar inte ha lönat sig och SD är nu större än lillebror M. KD närmar sig fyraprocentsspärren och det vore ju en guds nåd om det Livets Ord-influerade partiet försvann från riksdagen. L fortsätter sin färd mot den absoluta nollpunkten.

S tappar väljare till V som nu har över 13 procent av väljarkåren. C liksom MP går svagt framåt,

Om Novus avspeglar en politisk trend så kan det bli intressant framöver där det mer fokus kan komma att ligga på annat än den politiska tvekampen mellan Löfven å ena sidan och Åkesson och hans gäng å den andra.

www.expressen.se/nyheter/kraftigt-okat-stod-for-v--efter-regeringskrisen/

Redan avgjort ingen sund människa kan bortse från fakta?.
    ?Snart är SD på pos1 som vi väntat på detta uppvaknande men nu sker det med rekord fart nästa val 30% är ganska givet och vi får ett stopp på tex denna invandring som nu är landets största problem 
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-28 10:42:26 följande:

Det som gör sig skyldiga till gängkriminalitet är oftast barn till flyktingar som kommit hit för många år sedan och är resultatet av dålig integration.  Ska vi komma åt gängkriminalitet så är det integrationen som behöver förbättras. Att minska nuvarande migration där flyktingarna i huvudsak har tidsbegränsade uppehållstillstånd kommer inte ha samma effekt.

När ska vissa vakna upp egentligen otroligt 
    Detta uttalande om integration hela tiden är så föråldrat och urholkat att inte ens kajorna tror på detta längre när dom flyger på rygg över riksdagshuset för att slippa se eländet som politikerna ställt till med genom en fruktansvärd generös och oansvarig invandringspolitik inget annat är problemet?.
    ?Jämför med Danmark och övriga nordiska länder?.Gud vad vi är sämst

SD ni behövs som aldrig förr så vi slipper detta drabbel 
  • Anonym (Absolut)
    FDFMGA skrev 2021-07-28 17:47:20 följande:
    Aha, så kajorna har anslutits till SD-flocken, finns ju en risk att denna kollektivanslutning ska innebära att skränet blir ännu högre.

Nåja, vi Sverigevänner får väl ta på oss hörselskydd och glädja oss åt att anslutningen borde ha inneburit att SD-vurmarnas medelintelligens blev väsentligt högre.

Kajor, liksom andra kråkfåglar, är ju mycket intelligenta.
    Snälla du kalla dig inte Sverigevän det är att vanhedra det ordet?.
  • Anonym (Absolut)
    FDFMGA skrev 2021-07-28 19:16:16 följande:
    Haha, jag är Sverigevän. Jag tycker om mitt land till skillnad från vissa andra.

Det får de Sverigefientliga elementen vackert finna sig iSolig
    Du är rolig?det får dom svergiefientliga elementen vackert finna sig i?.
    ?Hmm du är för fortsatt fri invandring och använder dom orden det går liksom inte ihop vet du?.tänk logiskt och tänk en gång till så kronan ramlar ner i hålet
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-29 09:32:03 följande:

Du vill diskutera Ung vänster i en tråd där den frågan är totalt OT. Det vill inte jag.  Starta en ny tråd om du vill diskutera Vänsterpartiets ungdomsförbund så tar vi diskussionen där. 

Absolut största samhällsfientliga partiet vänster ?.dom vill störta med våld och ta över det står i deras program ?..nej fy fanken att vissa är så blinda

Åkesson du behövs mer än någonsin 1års väntan är 1års fortsatt fördärv och ca 364skjutningar om det inte ökar förstås 
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-29 11:16:28 följande:

Det är den svenska säkerhetspolisen som konstaterar att högerextremism är en kraftigt ökad risk mot det svenska samhället. Eftersom till och med Sverigedemokratiska tillhör den skara individer som SÄPO ser som en säkerhetsrisk förstår jag att det är svårt för dig att ta till dig detta.

www.expressen.se/ledare/sds-putinlakejer-ar-ett-sakerhetshot/
    www.svd.se/odenberg-sd-ar-en-sakerhetsrisk

Hallå där vad sägs om denna lyxlirare från ditt parti

https://www.expressen.se/nyheter/qs/expolitikerna-som-lever-lyxliv/
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-29 11:16:28 följande:

Det är den svenska säkerhetspolisen som konstaterar att högerextremism är en kraftigt ökad risk mot det svenska samhället. Eftersom till och med Sverigedemokratiska tillhör den skara individer som SÄPO ser som en säkerhetsrisk förstår jag att det är svårt för dig att ta till dig detta.

www.expressen.se/ledare/sds-putinlakejer-ar-ett-sakerhetshot/
    www.svd.se/odenberg-sd-ar-en-sakerhetsrisk

Hallå där vad sägs om denna lyxlirare från ditt parti

https://www.expressen.se/nyheter/qs/expolitikerna-som-lever-lyxliv/
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Freedom) skrev 2021-07-29 12:26:40 följande:
    Säkerhetshotet står ju uppenbart S-MP-regeringen för. De har regerat landet i 7 år och skapat en gängkrimininalitet som hotar att eskallera och göra Sverige till ett väldigt hemskt land att leva i.
    1år kvar sen buras dom säkert in pga vanvård av riket?.helst för livstid
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-29 12:48:39 följande:
    Jag förstår att du vill skylla på regeringen men som sagt, det är högerextremism och tjänstemän på Sverigedemokraterna som Sälerhetspolisen pekar på när de pratar om hot mot rikets säkerhet.
    Du låter som en skiva som hackat upp sig kan du inte byta spår lite?
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-29 13:14:01 följande:
    Är han en säkerhetsrisk? Han verkar ju nuförtiden mest umgås med Hanif Bali och andra brunhögerlirare..
    Oj trodde han var etablissemangs person för han tillhör väl Sossarna och dom vet vi ju vart dom tillhör, nej vänta han har kanske gått till vänstern läste jag någonstans nåväl lika illa är han din idol på hur man skapar sig en förmögenhet litk Göran Persson om namnet är bekant ?
Svar på tråden Är invandringen en belastning?