Är invandringen en belastning?
Frågan var om invandringen var en belastning så varför blandar du ihop korten?
Det är väl ingen som har ifrågasatt vad kriminalisering betyder för samhället.
Frågan var om invandringen var en belastning så varför blandar du ihop korten?
Det är väl ingen som har ifrågasatt vad kriminalisering betyder för samhället.
Jag är helt renons på kunskaper om hur det gick till när Kristersson föddes - menar du att det är därför han är så kort i rocken också, endast 168 cm över kaklet.
Helt solklar analys risken är bara överhängande stor att du kallas för rasist nu av många i tråden för tyärr är det nivån, hyckleri på hög nivå
Till den som vill tolka känner sig manad är detta till, ledtråd kika ovan
Jösses du måste vara språkprofessor så fina ord du använder synd att resten och innehållet är så innehållslöst precis som allt annat du försöker förmedla .
Håll dig till sanningen så kanske någon tror dig
Intressant Novusundersökning.
Samtliga brunblå partier tappar i väljarstöd, utom SD. Kristerssons flirt med Sd-väljarna verkar inte ha lönat sig och SD är nu större än lillebror M. KD närmar sig fyraprocentsspärren och det vore ju en guds nåd om det Livets Ord-influerade partiet försvann från riksdagen. L fortsätter sin färd mot den absoluta nollpunkten.
S tappar väljare till V som nu har över 13 procent av väljarkåren. C liksom MP går svagt framåt,
Om Novus avspeglar en politisk trend så kan det bli intressant framöver där det mer fokus kan komma att ligga på annat än den politiska tvekampen mellan Löfven å ena sidan och Åkesson och hans gäng å den andra.
www.expressen.se/nyheter/kraftigt-okat-stod-for-v--efter-regeringskrisen/
Det som gör sig skyldiga till gängkriminalitet är oftast barn till flyktingar som kommit hit för många år sedan och är resultatet av dålig integration. Ska vi komma åt gängkriminalitet så är det integrationen som behöver förbättras. Att minska nuvarande migration där flyktingarna i huvudsak har tidsbegränsade uppehållstillstånd kommer inte ha samma effekt.
Det värsta som finns är förnekare
Den här kvinnan säger sannningen hon skyller inte på någon jäkla integration för varje människa har ett eget ansvar ?.säg stopp nu rösta rätt nästa gång så vi slipper etablissemangets förnekande
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9OPAwp/mamma-till-kriminell-utvisa-min-son
Du vill diskutera Ung vänster i en tråd där den frågan är totalt OT. Det vill inte jag. Starta en ny tråd om du vill diskutera Vänsterpartiets ungdomsförbund så tar vi diskussionen där.
Det är den svenska säkerhetspolisen som konstaterar att högerextremism är en kraftigt ökad risk mot det svenska samhället. Eftersom till och med Sverigedemokratiska tillhör den skara individer som SÄPO ser som en säkerhetsrisk förstår jag att det är svårt för dig att ta till dig detta.
www.expressen.se/ledare/sds-putinlakejer-ar-ett-sakerhetshot/
www.svd.se/odenberg-sd-ar-en-sakerhetsrisk
Det är den svenska säkerhetspolisen som konstaterar att högerextremism är en kraftigt ökad risk mot det svenska samhället. Eftersom till och med Sverigedemokratiska tillhör den skara individer som SÄPO ser som en säkerhetsrisk förstår jag att det är svårt för dig att ta till dig detta.
www.expressen.se/ledare/sds-putinlakejer-ar-ett-sakerhetshot/
www.svd.se/odenberg-sd-ar-en-sakerhetsrisk
Nejdå inte är invandringen en belastning
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1742EK/man-skots-till-dods-i-gamlestaden--13-personer-doms