Är invandringen en belastning?
Men tackeli-tack-tack ändå för att du håller med om sakfrågan, att den som väljer att resa från Danmark till Sverige inte flyr från krig.
Varsågod!
Jag har inte skrivit ett enda ord om just den där saken.
Så tyvärr har du misstagit dig igen.
Men tack ändå för att du äntligen har kommit till insikt gällande sakfrågan:
Den som väljer att resa från Danmark till Sverige flyr självfallet inte från krig.
Det hedrar dig nihka att du kan ändra dig och nu öppet erkänna tidigare feltänk.
Ditt övriga dravel och självförhärligande förstår jag inte varför du ägnar dig åt, jag väljer avstå från att kommentera det.
Det där får stå för dig då.
Tack ändå för att du äntligen har kommit till insikt gällande sakfrågan:
Den som väljer att resa från Danmark till Sverige flyr självfallet inte från krig.
Även om du framstår som förvirrad så hedrar det dig nihka att du kan ändra dig och nu öppet erkänna tidigare feltänk.
Tack ändå nihka för att du ändrade dig och äntligen har kommit till insikt gällande sakfrågan:
Jag har tackat dig för att du äntligen har kommit till insikt.
Men jag har inte bett om ursäkt och du har inte gett mig någon anledning att ändra eller rätta mig, för du har ännu inte kunnat visa att jag har skrivit något felaktigt.
Fortfarande har jag i sak rätt i att:
Men tack för ditt initiativ som jag stödjer.
Jag skulle uppskatta om vi gemensamt bestämmer oss för att återgå till trådens ämne.
"Är invandringen en belastning?"
Ja. Alla kostnader belastar såklart en budget
Jag hoppas att ditt nästa inlägg har anknytning till trådens ämne. Då lovar jag också att respektera ditt initiativ och därmed håller vi oss till ämnet.