• twet1975

Han vill ha bara sex med mig

Jag har träffat en man på dejting sida och vi har relation nu i en och en halv månad. Andra gången vi träffades så har vi haft sex direkt. Och sen varje gång vi ses så gör vi sex. Vi har inte gjort något annat mer än sex varje gång vi träffas hos honom. Och det var en gång när jag frågade honom om han vill bara ha sex med mig så sa han rakt ut att han vill bara ha sex med mig. Jag har tjatat också om att han ska avsluta sitt konto på dejteng sida. Ja det gjorde han men sen upptäckte jag att han har skapat ett annat konto och är aktiv sökande på dejting sida. Ska jag fortsätta med honom eller vad ska jag göra? Jag är kär i honom faktiskt och vill inte göra slut med honom.

• Svar på tråden Han vill ha bara sex med mig
  • Anonym (Okär)
    Fjäril kär skrev 2021-07-11 19:27:04 följande:

Han saknar din kropp och sällskapet i sängen. Han säger saker du vill höra så att du ska stanna kvar och fortfarande ha sex med honom när han är kåt

Instämmer...
  • Anonym (Vild chansning.)

Jag tycker du skall dumpa honom. men det kommer du nog inte göra, så då får jag föreslå ett alternativ. Att chansa vilt. Sexa med honom som en tokig och verkligen ansträng dig för att han skall njuta så mycket och ofta som möjligt. Då kanske han även tinar upp till idén att ha mer än sex. Män kan bli kära av mycket och bra sex.

Tror inte han är typen som det skulle fungera på, då det är mer en sak som skulle funka på någon som har och har haft ganska lite sex, men nog din enda chans.

Funkar inte det så gå tillbaks till mitt egentliga förslag: Dumpa honom.

• twet1975
    Anonym (Vild chansning.) skrev 2021-07-11 20:46:13 följande:

Jag tycker du skall dumpa honom. men det kommer du nog inte göra, så då får jag föreslå ett alternativ. Att chansa vilt. Sexa med honom som en tokig och verkligen ansträng dig för att han skall njuta så mycket och ofta som möjligt. Då kanske han även tinar upp till idén att ha mer än sex. Män kan bli kära av mycket och bra sex.

Tror inte han är typen som det skulle fungera på, då det är mer en sak som skulle funka på någon som har och har haft ganska lite sex, men nog din enda chans.

Funkar inte det så gå tillbaks till mitt egentliga förslag: Dumpa honom.

Faktiskt det han ville att ta hans sperma i mun men jag vill inte, det klarar jag inte av. Och sen den andra som han vill ha är att släcka röven och det har gjort. Och sen sa han efteråt att han inte ska skapa någon annan kvinna. Men jag vet inte om han menade det då har han sagt redan innan att han ville ha mig bara för sex.
    twet1975 skrev 2021-07-11 22:33:35 följande:
    Faktiskt det han ville att ta hans sperma i mun men jag vill inte, det klarar jag inte av. Och sen den andra som han vill ha är att släcka röven och det har gjort. Och sen sa han efteråt att han inte ska skapa någon annan kvinna. Men jag vet inte om han menade det då har han sagt redan innan att han ville ha mig bara för sex.
    Dumpa honom, och spara sperma i munnen och rövslickandet (förhoppningsvis slickade han dig i rumpan och inte tvärtom :D  ) till någon som älskar dig. Inte honom.

Oavsett vad så slicka inte en man i röven det är ju helt stört och jävligt äckligt...men någon man du älskar kan få göra det på dig, det är en lite annan sak. Då är det intimt, fint och romantiskt.
  • Anonym (Okär)
    Anonym (Vild chansning.) skrev 2021-07-11 22:41:37 följande:

Dumpa honom, och spara sperma i munnen och rövslickandet (förhoppningsvis slickade han dig i rumpan och inte tvärtom :D  ) till någon som älskar dig. Inte honom.

Oavsett vad så slicka inte en man i röven det är ju helt stört och jävligt äckligt...men någon man du älskar kan få göra det på dig, det är en lite annan sak. Då är det intimt, fint och romantiskt.

Va? Är det fint, intimt och romantiskt om kvinnan blir analslickad men stört och äckligt om kvinnan slickar mannen? Hur kommer du fram till det? Det är väl iaf samma grej, samma kroppsdel på oss.

Varför måste mannen älska kvinnan för att slicka henne där?
    Anonym (Okär) skrev 2021-07-11 23:39:59 följande:
    Va? Är det fint, intimt och romantiskt om kvinnan blir analslickad men stört och äckligt om kvinnan slickar mannen? Hur kommer du fram till det? Det är väl iaf samma grej, samma kroppsdel på oss.

Det är väldigt skönt och romantiskt om min man slickar mig där, han visar att han älskar verkligen hela mig och att inget med mig är äckligt. En väldigt intim och fin upplevelse.

Men kvinnor som slickar män i röven är bara äckligt, porrskadat och faktiskt lite gay. Mäns anus och sex hör inte ihop om han inte är gay. Är en helt annan sak. Män och kvinnor är olika, en kvinnas anus är inte jämförbart med en mans anus på något sätt. 
  • Anonym (Okär)
    Anonym (Vild chansning.) skrev 2021-07-11 23:48:15 följande:

Det är väldigt skönt och romantiskt om min man slickar mig där, han visar att han älskar verkligen hela mig och att inget med mig är äckligt. En väldigt intim och fin upplevelse.

Men kvinnor som slickar män i röven är bara äckligt, porrskadat och faktiskt lite gay. Mäns anus och sex hör inte ihop om han inte är gay. Är en helt annan sak. Män och kvinnor är olika, en kvinnas anus är inte jämförbart med en mans anus på något sätt. 

Ok, intressant kunskap du bär på. Den är du tämligen ensam om. Så en manlig och kvinnlig anal är olika menar du? Tjocktarmen på kvinnor är kanske finare. Bajsar vi inte lika heller kanske. Jag visste inte detta. Att maken är bög eftersom jag smeker honom där visste jag inte heller.

Det är här jätteintressant. En kvinnad anus är olik en mans....inte ena jämförbart på något vis...jag är chockad.
  • Anonym (San Holo)

Wow, trodde inte det fanns kvinnor som dig. Han får allt han vill ha utan att ge något och du låter honom.

Kvinnor brukar vara långt starkare än så.
  • twet1975
    Anonym (San Holo) skrev 2021-07-12 01:01:32 följande:

Wow, trodde inte det fanns kvinnor som dig. Han får allt han vill ha utan att ge något och du låter honom.

Kvinnor brukar vara långt starkare än så.

Det är kanske så när man är kär i någon. Tror att jag är dum!
  • Anonym (San Holo)
    twet1975 skrev 2021-07-12 01:09:58 följande:

Man kan ha sin värdighet kvar trots att man är kär. Annars är det nåt annat som inte stämmer.
  • Anonym (M)
    Anonym (Okär) skrev 2021-07-11 23:39:59 följande:

Vet du hur en mans anus ser ut på nära håll jämfört med en kvinnas? Hårmängden är helt galet stor i en mansrumpa, blonda killars hårburr är mörkfärgat med runt anus. Ja, helt jämförbart. Medans en kvinnoröv är mkt lättrakad eller inte svår att få en brazilian gjord på.

Skulle aldrig någonsin slicka en mansröv men en riktigt fräsch kvinnohäck slickar jag gärna, speciellt om jag är kär i personen.
  • Anonym (Ida)
    twet1975 skrev 2021-07-12 01:09:58 följande:

Men alltså, slicka en vuxen karl i rumpan? Kan man ens tänka sig något äckligare och mer förnedrande? Du borde genast avsluta relationen och börja jobba på din självkänsla så att du slutar förnedra dig själv.
  • Anonym (Okär)
    Anonym (Ida) skrev 2021-07-12 15:56:05 följande:

Men alltså, slicka en vuxen karl i rumpan? Kan man ens tänka sig något äckligare och mer förnedrande? Du borde genast avsluta relationen och börja jobba på din självkänsla så att du slutar förnedra dig själv.

Ja det kan man. Många slickar män i rumpan och gillar det. Även om du inte gillar det så for väl andra göra som de vill. Många Många Många har det som nattlig del i sitt sexliv.
  • Anonym (Okär)

Ja det kan man. Många slickar män i rumpan och gillar det. Även om du inte gillar det så for väl andra göra som de vill. Många Många Många har det som nattlig del i sitt sexliv.
  • Anonym (Okär)

• Anonym (San Holo)

Vem är du att klanka ner på andras sexuella preferenser?
  • Anonym (Smulan64)

Ställ inte upp på allt bara för han ber. Har flera sådana som jag pratat eller haft sex med.

De vill ändå inte vara seriösa. Och tänk på könssjukdomar. Han har säkert andra partners om han hittar någon.
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Okär) skrev 2021-07-12 17:39:58 följande:

Ja bajs är ju riktigt mumsigt. Lite springmask på det och också.

Fy-f.n vad äckligt!
  • Anonym (San Holo)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-07-13 17:01:42 följande:

Fy-f.n vad äckligt!

Det kan du hitta i kvinnliga rumpor också. Förutsättningen är så klart att man tvättat sig ren innan. Det förstod du nog egentligen men du ville vara lite lustig.
  • Anonym (J)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-07-13 17:01:42 följande:

Fy-f.n vad äckligt!

Vad äckligt att du brukar ligga med män som har bajs mellan skinkorna :)

Själv föredrar jag att ligga med män som tvättar sig. Är sjukt sexigt att märka hur kåt han blir och hur skönt han tycker det är när man slickar där <3 älskar det.

Ts, du ska inte göra något du inte vill eller för att ?ställa upp?, men det är inget fel alls om du gillar att slicka honom där. Lyssna på din magkänsla.
Svar på tråden Han vill ha bara sex med mig