Inlägg från: Anonym (Vild chansning.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vild chansning.)

Han vill ha bara sex med mig

Jag tycker du skall dumpa honom. men det kommer du nog inte göra, så då får jag föreslå ett alternativ. Att chansa vilt. Sexa med honom som en tokig och verkligen ansträng dig för att han skall njuta så mycket och ofta som möjligt. Då kanske han även tinar upp till idén att ha mer än sex. Män kan bli kära av mycket och bra sex.

Tror inte han är typen som det skulle fungera på, då det är mer en sak som skulle funka på någon som har och har haft ganska lite sex, men nog din enda chans.

Funkar inte det så gå tillbaks till mitt egentliga förslag: Dumpa honom.

twet1975 skrev 2021-07-11 22:33:35 följande:
    Faktiskt det han ville att ta hans sperma i mun men jag vill inte, det klarar jag inte av. Och sen den andra som han vill ha är att släcka röven och det har gjort. Och sen sa han efteråt att han inte ska skapa någon annan kvinna. Men jag vet inte om han menade det då har han sagt redan innan att han ville ha mig bara för sex.
    Dumpa honom, och spara sperma i munnen och rövslickandet (förhoppningsvis slickade han dig i rumpan och inte tvärtom :D  ) till någon som älskar dig. Inte honom.

Oavsett vad så slicka inte en man i röven det är ju helt stört och jävligt äckligt...men någon man du älskar kan få göra det på dig, det är en lite annan sak. Då är det intimt, fint och romantiskt.
    Anonym (Okär) skrev 2021-07-11 23:39:59 följande:
    Va? Är det fint, intimt och romantiskt om kvinnan blir analslickad men stört och äckligt om kvinnan slickar mannen? Hur kommer du fram till det? Det är väl iaf samma grej, samma kroppsdel på oss.

Varför måste mannen älska kvinnan för att slicka henne där?
    Det är väldigt skönt och romantiskt om min man slickar mig där, han visar att han älskar verkligen hela mig och att inget med mig är äckligt. En väldigt intim och fin upplevelse.

Men kvinnor som slickar män i röven är bara äckligt, porrskadat och faktiskt lite gay. Mäns anus och sex hör inte ihop om han inte är gay. Är en helt annan sak. Män och kvinnor är olika, en kvinnas anus är inte jämförbart med en mans anus på något sätt. 
Svar på tråden Han vill ha bara sex med mig