BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
Jag fick positivt på dag 15 förra gången, men har en lite oregelbunden cykel på mellan 28-32 dagar. Så tänker att jag börjar på typ dag 11.
BIM lista
5/8 Anonym4042, 33år(2:a försöket, andra barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
Hej! Jag var med i BIM listan Juli, men fick mens idag så går gärna med i denna tråd o följs åt. Just nu känner jag mig väldigt deppig o låg, då jag hade hoppats på plus denna månad speciellt nu när mensen blev 3 dagar sen. Denna månad ska jag testa med Apiforce, men får väl börja med första tabletten imorgon eftersom man ska ta det innan frukost. Någon som har erfarenhet av Apiforce?
BIM lista
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)
2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)
5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)
5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)
6/8 mamma8212 (3:e försöket)
7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)
8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)
8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)
13/8 LakritsHallon87 33 år ( 3:e försöket, första barnet)
Woho, nu kör vi! Övre testet från kl 12:00 idag, nedre från kl 16:30. Så häftigt att få se en stegring, ska enligt appen ha ägglossning imorgon så nu känns som att kroppen fungerar som det bör :D
Tänker kring diskussionen om man hur ofta man kan/bör ha sex kring ÄL. Det jag ahr läst, dock ej 1177, är att mängden spermier minskar om mannen har utlösningen varje dag, men att själva kvalitén blir bättre. Att det blir färre spermier (i relation till mängd) som är DNA skadade, vilket kan öka chansen till en lyckad graviditet. Så detta försöket kommer nog vi kör varje dag, men det är också för att lusten finns så här mitt i semester ;)
Hur kan dagarna gå så långsamt?? Minns inte att väntan var så här lång när vi försökte med första barnet hahaha. Har så mycket känningar nu. Men gravid eller mens är ju omöjligt att veta men jag hoppas så så mycket!
Någon mer med känningar?
Negativt såklart! Blev inte lika ledsen som jag trodde jag skulle bli ändå. Mer arg att jag slösade dom pengarna haha
Fick missfall i söndags och nu har blödningarna börjat avtagit.. när tror ni att vi kan börja försöka igen? Kan äl komma senare efter missfall? Håller tummarna att det går bättre i augusti! Ingen aning när BIM är nu faktiskt men gissar på slutet på augusti?
Godmorgon! Tog ett test i morse, rsfu och var helt berädd på att det skulle bli negativt. Men så dök det upp ett till sträck, är helt chockad och glad och rädd! Hoppas så att det ska gå vägen nu!!
Har eventuellt BIM idag, eller på måndag.. Bifogar en bild!
Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6