• mandy93

BIM Augusti

Gör ett nytt försök till att lägga till mig i BIM-tråden för augusti. Vi är bortresta men hoppas få till det några gånger runt ägglossningen (som jag tror blir nästa vecka).

BIM lista

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1Ma, tredje barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

3/8 mandy93, 27år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33år(2:a försöket, andra barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (tredje försöket, första barnet)

12/8 tredje 33 år (tredje försöket, tredje barnet)

• mandy93
    Hallonglass91 skrev 2021-07-13 18:02:36 följande:

Hej på er alla fina!

Hoppar in här med och känner igen några av er från tidigare trådar. Vi försöker få ett första barn. Är på 5:e försöket varav ett ledde till ett MA nu i mars. Så tråkigt och chockande, men äntligen känner jag att jag accepterat det. Hoppas verkligen på att bli gravid igen då jag längtar så mycket efter barn. Hoppas augusti blir en bra månad för oss alla!

Lycka till! <3 <3

BIM lista

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

5/8 Anonym4042, 33 år(2:a försöket, andra barnet)

5/8 Hallonglass, 30 år (5:e försöket, 1 MA, första barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 Viola94 27 år (3:e försöket, första barnet)

8/8 tredje 33 år (3:e försöket, tredje barnet)

Åh hej dig känner jag igen! Nu hoppas vi på att augusti är vår månad <3
  • mandy93
    Anonym (Fjärde) skrev 2021-07-18 09:49:07 följande:

Hur många närmar sig ÄL nu då? Min mens har varit så knäpp så jag TROR att den blir runt den 23/7, men jag är verkligen inte säker?

Min app hävdar onsdag! Jag har testat sen i fredags men än så länge är det negativt. Men idag har jag haft lite känningar vid höger äggledare (??) så får se vad testet säger imorgon.
  • mandy93

Imorse testade jag med Clearblue digitalt ägglossningstest och fick en blinkande gubbe! Nu är det första cykeln jag testar med dessa test, är det någon annan som kör samma?

Vi har fått till det igår och i förrgår och hoppas få till ett ligg ikväll innan vi imorgon ska åka iväg till en stuga som vi ska dela med sambons bror + familj. Får hoppas att de ligg vi får till nu lyckas, för tror det blir svårt med hela släkten närvarande i rummet bredvid haha

• mandy93
    Anonym (Louise) skrev 2021-07-27 11:03:14 följande:

Hur tänker ni med vaccinet? Man ska ju enligt rekommendationerna inte ta innan v. 12. Tycker det är lite läskigt när man är inbokad för vaccinet mellan äl och bim..

Jag tog vaccinet idag, har BIM 3/8. Tänkte att jag iaf vill få en första dos. Tänkte prata med 1177/VC om jag plussar hur man gör med dos 2. Skulle jag inte plussa får vi se om vi pausar 1 månad och att jag tar dos 2 och sen fortsätter.
  • mandy93

Asså jag mår piss!! Är nu helt 100% på att jag har mens på gång. Mår illa, har halsbränna, molvärk/mensvärk och vill mörda alla i min närhet. Fan alltså. Trodde verkligen vi hade träffat rätt denna gång. BIM på onsdag?.

• mandy93
    Fjäril97 skrev 2021-08-01 19:32:46 följande:

Känner igen känslan? trodde verkligen vi hade prickat rätt men sen fasiken kom mensen. man blir så besviken och less. Varit så irriterad idag och stört mig på precis allt haha. Men antar att det bara är att hålla ut, så småning pm kommer väll plusset men känns som man aldrig kommer få uppleva det. Alltså Hejja alla er där ute som kämpar månad efter månad, beundrar er! håller tummarna att vi alla här får pluss snart!

Hoppas att din magkänsla inte stämmer och att det förhoppningsvis är gravid symtom du känner! Uppdatera hur det går! Håller mina tummar för dig att det blir plus! Kram

Ja det är verkligen jobbigt :( hoppas för dig med till nästa gång! Önskar liksom att tiden mellan mens och ÄL gick fort och sen att tiden mellan ÄL och BIM går ännu fortare.

Aja jag försöker hålla ut tills på onsdag. Men kommer ev att köpa ett testa tidigt imorgon när jag ändå ska på ett annat ärende?
  • mandy93
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-02 17:16:56 följande:

Hur går det för er?

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)

1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)

1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)

3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)

Jag ska testa tidigt imorgon bitti! Men har tyvärr rätt mycket menskänningar så tror tyvärr det inte blev något. Men återkommer imorgon!
  • mandy93

Grattis till alla som har plussat!

Jag har BIM imorgon och tog en testa tidigt imorse som var toknegativt. Inte ens en tillstymmelse till ett sträck. Är så sjukt besviken men visste det ju egentligen. Känner mig rätt bitter just nu (är väl PMS?en som talar) men jag ville verkligen bli gravid innan jag börjar jobba igen.

Fick en liten rosa-brun flytning nu på morgonen så tror mensen kommer igång snart. Nya tag nästa månad helt enkelt?.

• mandy93
    Hallonglass91 skrev 2021-08-03 15:31:39 följande:

Känner med dig? Samma för mig. Fick lite mens nu och negativt med vanligt RFSU imorse, BIM skulle vara 5/8. Sjukt besviken också? :( Men hoppas vi blir gravida snart <3

Åh! Jag har varit så sjukt ledsen hela dagen? och min sambo fattar inte riktigt hur tufft jag tycker det är. Jag hoppas på september för oss <3
  • mandy93

Asså jag tror inte på detta?? BIM+2 och ingen mens i sikte så tog ett till test nu på morgonen?? Visst är det ett plus(?)
  • mandy93
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-06 07:54:03 följande:

Stort grattis!

Du tog inget testa tidigt el?

Tack!! Jo jag tog ett testa tidigt i tisdags men det var negativt så ställde in mig på att det skulle komma mens. Men nu på morgonen när det fortfarande inte hade kommit något så tänkte jag ?jag testar igen? och då kom det. Tror att min cykel kan varit lite längre, det vara bara cykel 3 efter min första mens efter min första graviditet. Men ska köpa ett digitalt idag och testa imorgon igen!
Svar på tråden BIM Augusti