För oss 35+ som försöker bli gravida
FF flyttade bak min äl efter jag lagt in dagens temp, vet inte vad jag tycker om det 😦
Kunde citera detta inlägg men inte ditt andra 🤪 Den här hemsidan behöver en uppdatering och moderniseras!
Skönt att läsa att du väljer att leva på och unnar dig vin ibland, jag ska helt klart tänka mer så!
Som svar på ditt andra inlägg så tror jag verkligen inte jag är gravid, utan bara lite förkyld för tillfället. Tog ett test igår (NC teststickor och det var tok blankt ÄL+11)
Jag svettas alltid lite på natten innan mens och katastrofsvettas 🥵 under mens, blir sjöblöt av svett ibland.
Imorgon är den beräknad att komma (ÄL+13) och allt tyder på det just nu tyvärr.
Jag har sen en till chans i november sen blir det uppehåll två månader med nytt försök i januari då jag och min sambo kommer vara bortresta från varandra under två ÄL tillfällen.
Jag langar min graf ändå men den kommer dyka imorgon på ÄL+13
FF verkar inte vilja flytta tillbaka min äl till Cd14, känns mer som jag vill ha äl till CD14 men får väl tänka att FF är bättre på detta än mig 😆
Jag hade ju inte tänkt testa något denna månad då jag endast hade 1 test kvar men igår kom mannen hem med 20 st till test som han köpt men vet inte om jag vågar lita på denna graf, vad tror ni andra?
Haha japp han sa att ett test hemma kan man inte ha 😂
Ja den där jäkla tiden osv får utvisa men tänker som du äl+5
Alltså den där livmoder positionen är rena grekiskan för mig för jag har aldrig fattat mig på det där 😂????
Familjeliv hade verkligen behövt sig en uppdatering. Nu kan jag helt plötsligt inte skicka mina meddelanden när jag citerar 😑
medioker - det låter absolut som ni har alla möjligheter att pricka guldägget! hejar på er 🥚🌱
Brallans - jag håller med övriga, jag hade också tolkat CD14 som ÄL. Du har ju haft tre tempohöjningar sen dess 🧐 Blir du klokare gällande hur livmoderstappstjofräs funkar så hojta för jag fattar nada av det. Annars får Symetrical hålla en lektion för oss 🤓📚
Själv blir jag inte alls klok på min kurva. Ligger mycket lägre i temp än vad jag brukar efter ÄL. Är bortskämd med rejäl stegring. Jag har fortfarande inte fått bekräftad ÄL och kan knappt gissa själv.. Ni proffs kanske kan hjälpa mig? Oavsett tror jag vi har prickat ganska bra denna gången men det har jag lärt mig att det inte alltid är en garanti det heller 🤪
Känner mig lite off här just nu på cd 4 (som snarare känns som cd 34 😆) och äl minst 1,5 vecka bort, men läser allt ni skriver!
Börjar bli pirrigt för både Kumquat och Brallans! Snart crunch time! Sååå spänd på att få se era dagens! 🤩
Magnolia01, då håller vi tummarna lite extra för oktober! ✊🏼😁 Jag knaprar inositol, borago, gravidvitaminer och magnesium som vanligt. Sen har jag faktiskt börjat käka lite d-vitamin nu med, dock ingen boost 😝 utan bara en tablett dagligen.
Håller verkligen tummarna för att det betyder bebisbakande, gladtjejhej! 😜
Stort välkommen tillbaka Nomina! Och grattis till bebis! 👶🏼🤍
Jahopp här tickar det på, äl+9 el 11..
Klart jag kan langa den, om det gör någon klokare 😂
Tack för era svar om temp osv. Tycker jag går upp hyfsat i samma tid varje morgon pga 1 åringen inre väckarklocka så kanske hade passat mig 😂 Ska man ta tempen direkt då man ligger kvar i sängen eller får man röra sig till badrummet? 😅
Min temp hoppade ner till 37,7 idag så nu inväntar jag min mens till helgen och ska faktiskt unna mig lite vin och ost som jag inte ätit sen juli typ när mensen kommer..
Hej tjejer
nu är jag tillbaks i tråden igen. Fick MA för 3 veckor sen i v 12 (avstannat v 8 ) och inväntar nu min äl i helgen. Mitt 3:e mf på raken nu.
så frustrerande och bittert. Men har sökt hjälp på en privat klinik och gjort lite immunologiska tester och fått progesteron och trombyl utskrivet så nu håller vi tummarna att det ska hjälpa.