Kumquat skrev 2022-09-20 10:41:58 följande:
Jo jag vet. Suger att man ska behöva bli extrastraffad av mensen. Det räcker liksom med att den kommer. Svettfest och insomnia på det är ju den absoluta motsatsen till körsbär på toppen. Och det där halsontet får bara sluta på direkten!
Just nu känner jag inte direkt någonting, brösten har ömmat sen äl, men det kan lika gärna betyda mens. Brukar ha någon liten gråtsession dagen innan tant röd så får se hur kvällen utvecklar sig. Känner du något Brallans?
Här är min overlay, man gillar ju trenden iaf. FF säger nu mens för mig imorgon, baserat på förra L-fasen antar jag. Får se om det blir ett stort magplask då eller inte.
Nu förstår jag i alla fall varför insomnian kom en natt för tidigt, var väl kroppen som kämpade mot infektionen. Och förlorade 😆 Hade nyss 38,1 i temp, så verkar fått feber med. Wohoo! 🥳😂
Får leva genom er istället! Så häftigt att se overlay på dina grafer, hur två senaste dagarnas tempar skiljer sig diametralt från förra cykeln. MÅSTE ju båda gott. Annars är det ta mig tusan inte rättvist!
Kul att du skrev det där om gråtsession, insåg nämligen att det brukar jag nog också ha 1-2 dagar innan mensen kommer.