För oss 35+ som försöker bli gravida
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
![Baby Baby](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Det har kommit mer blod nu, så ja det är bara att bita ihop. Väldigt ledsen men efter att ha försökt nu i 15 månader så är känslan också väldigt tom?
blir nog ny taktik framöver, inge produktionssex å inga älstickor utan blir det så blir det? känns lite som att det kanske inte är meningen att vi ska ha fler barn, med tanke på tiden vi försökt få till det. Så sorgligt, önskar vi hade startat bevisvärdena vid yngre ålder?.
Idag har vi varit på RUL, det är en pojke och allt såg bra ut!
Att få se det lilla hjärtat slå för fullt så släppte allt
Hej på er
Jag är snart 36 och försöker skaffa ert sista barn tillsammans med min man
Tyvärr fick jag ett tidigt missfall i dag så vi får försöka igen
Attans!!! Fick hem nya tester ikväll och kunde inte låta bli att testa. Hade inte kissat på 3 timmar men det såg ganska utspätt ut. Delar med mig av resultatet här.. vågar ändå inte riktigt tro på det.
Har inte skrivit här på länge då jag fick missfall senaste gången. Är nu gravid igen i vecka 6 :). Väldigt glad men samtidigt orolig. Fick missfall i denna veckan, 5+2 närmare bestämt. Är 37 så hoppas verkligen det får vägen denna gång!
Hej tjejer
Jag är tillbaka. Då jag troligtvis har ett pågående MA.
Va på ul igår och det visade sig att den bara mättes till V4-5 och jag ska vara i v 8+4 så det har stannat av helt enkelt. Jag ska tillbaka nästa v igen. Men 99% säger att det är ett MA.
Så nu väntar jag på att få börja om igen.
Hur går det för er andra?
Om jag beställer ägglossnings test, vad rekommenderar ni?? Har sett att det finns så många sorter och att vissa är helt urksssa!
Har ju själv bara använt CBs digitala, eftersom dom är så tydliga, men lite dyrt och omiiljövänligt i längden!
Idag fick jag och blivande mannen "Gravid" på digitala :)
Hoppas allt går vägen denna gången.
Ha en fin helg!
Började blöda imorse
är helt förstörd
missfall igen
Dum fråga kanske. Men äter ni nåt kost tillskott eller gör nåt speciellt. Tar tacksamt emot tips o råd, är som sagt nytt för mig denna värld????
Hej på er!
Jag är tillbaka i tråden efter ungefär ett år. I augusti kom vår fina pojke och vi vill båda försöka med syskon snart!
Jag fyllde 39 i somras så känns som att man får köra på nu och hoppas vi kan ordna syskon till prinsen :)
Hoppas det är ok att jag hoppar in här i tråden igen...
Nomina: Grattis till din son och välkommen tillbaka, roligt att höra om bebisar som fötts i tråden så att säga 😊 Tempar du?